Вакансії
НАЗК – лідер руху за доброчесність (антикорупційного руху) в Україні. Налаштування держави та суспільства на доброчесність, запобігання корупції, декларування, моніторинг способу життя – невичерпний перелік того, чим займається НАЗК.
Після глобального перезавантаження у 2020 році, НАЗК стало прикладом змін на державній службі. Звичні для всіх, але застарілі практики змінились інноваційними підходами.
НАЗК – про державну службу нового зразка. Для чого були необхідні такі зміни? Аби сформувати ефективну команду для реалізації нашої місії – побудови доброчесної влади та справедливого суспільства в Україні. Щоб залучати до команди активних свідомих українців, НАЗК створило місце сили доброчесних людей, де кожен поділяє цінності доброчесності, взаємодії, відповідальності, розвитку та амбітності. Місце, де бути державним службовцем – це не про сірі будні з купою бюрократичних процесів, а про щоденні цікаві виклики.
Актуальні вакансії
Заступник керівника відділу допомоги клієнтам (контакт-центру) Управління формування правових позицій з питань декларування та конфлікту інтересів
Основні функціональні обов'язки:
- контролювати ключові показники ефективності контакт-центру та вживати заходи для їх покращення;
- оцінювати якість надання консультацій, надавати зворотний зв’язок співробітникам;
- проводити/ організовувати поточне навчання співробітників;
- збирати та опрацьовувати зворотний зв’язок від клієнтів щодо їх досвіду взаємодії з КЦ та сервісами національного агентства загалом;
- адмініструвати Базу знань НАЗК та контролювати її наповнення;
- постійно оптимізувати та вдосконалювати процеси обслуговування та бізнес-процеси відділу;
- виконувати функції керівника на час його відсутності.
Наш кандидат/ка:
- має досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
- вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра (спеціаліста);
- розуміння ключових показників ефективності контакт-центру, досвід їх впровадження, контролю та аналізу;
- навички управління клієнтським досвідом;
- досвід координації впровадження програмного забезпечення для контакт-центрів (телефонія, CRM), написання технічних завдань.
Бути державним службовцем в НАЗК – про можливість:
- ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
- отримувати гідну оплату праці (посадовий оклад 25800 грн, надбавки й доплати);
- отримувати щорічно матеріальну допомогу до відпустки у розмірі середньомісячної заробітної плати;
- відвідувати закріплені за НАЗК державні медзаклади;
- безкоштовно підвищувати кваліфікацію в Українській школі урядування.
А ще, в НАЗК:
- комфортний офіс у 2 хв пішки від ст.м. Звіринецька;
- великий сучасний простір ХАБ НАЗК для роботи та відпочинку команди;
- власна мінібібліотека зі світовими бізнес-бестселерами;
- обладнане укриття (з турботою про безпеку працівників);
- насичене корпоративне життя (івенти, запрошення зовнішніх спікерів);
- книжкові та дебатні клуби для охочих.
Термін приймання резюме — до 20.01.2025
*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подачі резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам вакансії. В такому випадку ми зможемо повернутись до вашої кандидатури при появі релевантних вашому досвіду вакансій.
**Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.
***Строковість:
- посада на час воєнного стану (строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану).
Якщо Ви бажаєте дізнатись більше про нас та слідкувати за відкритими вакансіями — підписуйтесь на нас в соцмережах.
Ми в соціальних мережах: