НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Вакансії

НАЗК – лідер руху за доброчесність (антикорупційного руху) в Україні. Налаштування держави та суспільства на доброчесність, запобігання корупції, декларування, моніторинг способу життя – невичерпний перелік того, чим займається НАЗК.

Після глобального перезавантаження у 2020 році, НАЗК стало прикладом змін на державній службі. Звичні для всіх, але застарілі практики змінились інноваційними підходами.

НАЗК – про державну службу нового зразка. Для чого були необхідні такі зміни? Аби сформувати ефективну команду для реалізації нашої місії – побудови доброчесної влади та справедливого суспільства в Україні. Щоб залучати до команди активних свідомих українців, НАЗК створило місце сили доброчесних людей, де кожен поділяє цінності доброчесності, взаємодії, відповідальності, розвитку та амбітності. Місце, де бути державним службовцем – це не про сірі будні з купою бюрократичних процесів, а про щоденні цікаві виклики.

Актуальні вакансії

Заступник керівника відділу допомоги клієнтам (контакт-центру) Управління формування правових позицій з питань декларування та конфлікту інтересів

Основні функціональні обов'язки:

  • контролювати ключові показники ефективності контакт-центру та вживати заходи для їх покращення;
  • оцінювати якість надання консультацій, надавати зворотний зв’язок співробітникам;
  • проводити/ організовувати поточне навчання співробітників;
  • збирати та опрацьовувати зворотний зв’язок від клієнтів щодо їх досвіду взаємодії з КЦ та сервісами національного агентства загалом;
  • адмініструвати Базу знань НАЗК та контролювати її наповнення;
  • постійно оптимізувати та вдосконалювати процеси обслуговування та бізнес-процеси відділу;
  • виконувати функції керівника на час його відсутності.

Наш кандидат/ка:

  • має досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
  • вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра (спеціаліста);
  • розуміння ключових показників ефективності контакт-центру, досвід їх впровадження, контролю та аналізу;
  • навички управління клієнтським досвідом;
  • досвід координації впровадження програмного забезпечення для контакт-центрів (телефонія, CRM), написання технічних завдань.

Бути державним службовцем в НАЗК – про можливість:

  • ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
  • отримувати гідну оплату праці (посадовий оклад 25800 грн, надбавки й доплати);
  • отримувати щорічно матеріальну допомогу до відпустки у розмірі середньомісячної заробітної плати;
  • відвідувати закріплені за НАЗК державні медзаклади;
  • безкоштовно підвищувати кваліфікацію в Українській школі урядування.

А ще, в НАЗК:

  • комфортний офіс у 2 хв пішки від ст.м. Звіринецька;
  • великий сучасний простір ХАБ НАЗК для роботи та відпочинку команди;
  • власна мінібібліотека зі світовими бізнес-бестселерами;
  • обладнане укриття (з турботою про безпеку працівників);
  • насичене корпоративне життя (івенти, запрошення зовнішніх спікерів);
  • книжкові та дебатні клуби для охочих.

Термін приймання резюме — до 20.01.2025

*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подачі резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам вакансії. В такому випадку ми зможемо повернутись до вашої кандидатури при появі релевантних вашому досвіду вакансій.

**Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.

***Строковість:

  • посада на час воєнного стану (строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану).

Якщо Ви бажаєте дізнатись більше про нас та слідкувати за відкритими вакансіями — підписуйтесь на нас в соцмережах.

Ми в соціальних мережах:

LinkedIn

Телеграм

YouTube

Facebook

Податися на вакансію
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua