Вакансії
НАЗК – лідер руху за доброчесність (антикорупційного руху) в Україні. Налаштування держави та суспільства на доброчесність, запобігання корупції, декларування, моніторинг способу життя – невичерпний перелік того, чим займається НАЗК.
Після глобального перезавантаження у 2020 році, НАЗК стало прикладом змін на державній службі. Звичні для всіх, але застарілі практики змінились інноваційними підходами.
НАЗК – про державну службу нового зразка. Для чого були необхідні такі зміни? Аби сформувати ефективну команду для реалізації нашої місії – побудови доброчесної влади та справедливого суспільства в Україні. Щоб залучати до команди активних свідомих українців, НАЗК створило місце сили доброчесних людей, де кожен поділяє цінності доброчесності, взаємодії, відповідальності, розвитку та амбітності. Місце, де бути державним службовцем – це не про сірі будні з купою бюрократичних процесів, а про щоденні цікаві виклики.
Актуальні вакансії
Головний спеціаліст відділу цифрової трансформації та інноваційного розвитку (ІТ-спеціаліст)
Основні функціональні обов'язки:
- участь в процесах розробки та впровадження проектів цифрової трансформації в рамках Національного агентства;
- аналіз процесів, що існують, для визначення можливостей їх цифровізації;
- співпраця з іншими підрозділами для впровадження цифрових рішень;
- участь в процесі розробки та тестуванні цифрових продуктів;
- підготовка звітів і аналітичних матеріалів щодо стану цифровізації процесів Національного агентства.
Наш кандидат/ка:
- має вищу освіту не нижче бакалавра або молодшого бакалавра (бажано у галузі ІТ, управління проектами або суміжних галузях);
- вільно володіє українською мовою;
- має знання технологій веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript, Python);
- є досвід роботи з REST API;
- вміє використовувати SQL для роботи з базами даних та аналізу даних;
- є досвід роботи з аналітичними інструментами (Power BI, Tableau);
- має знання в галузі кібербезпеки та захисту даних;
- розуміє принципи UX/UI дизайну для впровадження цифрових рішень;
- володіє програмами для управління проектами (наприклад, Jira, Trello).
Бути державним службовцем в НАЗК – про можливість:
- ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
- отримувати гідну оплату праці (посадовий оклад, надбавки й доплати);
- отримувати щорічно грошову допомогу до відпустки у розмірі середньомісячної заробітної плати;
- відвідувати закріплені за НАЗК державні медзаклади.
А ще в НАЗК:
- комфортний офіс у 2 хв пішки від ст. м. “Звіринецька”;
- великий сучасний простір ХАБ НАЗК для роботи та відпочинку команди;
- власна мінібібліотека зі світовими бізнес-бестселерами;
- обладнане укриття (з турботою про безпеку працівників);
- насичене корпоративне життя (івенти, запрошення зовнішніх спікерів);
- книжкові та дебатні клуби для охочих.
Термін приймання резюме — до 05.03.2025
*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подання резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам вакансії. В такому випадку ми зможемо повернутись до Вашої кандидатури при появі релевантних Вашому досвіду вакансій.
**Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.
***Строковість:
- на період увільнення від виконання посадових обов’язків основного працівника у зв’язку із призовом на військову службу в особливий період;
- посада на час воєнного стану (строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану).
Якщо Ви бажаєте дізнатись більше про НАЗК та слідкувати за відкритими вакансіями, — підписуйтесь на нас в соцмережах.
Ми в соціальних мережах:
Головний спеціаліст відділу виробництва і впровадження навчальних програм Управління просвітницької роботи та навчальних програм (Дизайнер)
Основні функціональні обов'язки:
- розробляти візуальні капсули онлайн-курсів та навчальних проектів і матеріали для їх наповнення;
- розробляти дизайн та верстати матеріали Управління, а також інших структурних підрозділів НАЗК: посібники, роз’яснення, інфографіки, аналітичні звіти, результати досліджень тощо;
- розробляти дизайн посадкових сторінок навчальної платформи Study.Nazk;
- готувати презентації та роздаткові матеріали для навчальних і просвітницьких проектів Управління;
- створювати візуал публікацій для дописів в соцмережах.
Наш кандидат/ка:
- має вищу освіту не нижче бакалавра або молодшого бакалавра (перевагою будуть напрямки мистецтв творчого спрямування та дизайну);
- вільно володіє українською мовою;
- професійне володіє навичками роботи з InDesign, Photoshop, Illustrator, Figma, Canva;
- вміє аналізувати та розуміти візуальні елементи, структуру та композицію;
- генерує нові та оригінальні ідеї для створення унікального дизайну, слідкує за тенденціями;
- має знання основ поліграфії, а саме: типографіки, розуміння принципів вибору та комбінування шрифтів, розуміння впливу кольорів на сприйняття
- має розуміння основ UX/UI дизайну, адаптації графічного дизайну для вебсайту;
- має гарні комунікативні навички, розуміє потреби та враховує вимоги клієнта.
Бути державним службовцем в НАЗК – про можливість:
- ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
- отримувати гідну оплату праці (посадовий оклад, надбавки й доплати);
- отримувати щорічно грошову допомогу до відпустки у розмірі середньомісячної заробітної плати;
- відвідувати закріплені за НАЗК державні медзаклади.
А ще в НАЗК:
- комфортний офіс у 2 хв пішки від ст. м. “Звіринецька”;
- великий сучасний простір ХАБ НАЗК для роботи та відпочинку команди;
- власна мінібібліотека зі світовими бізнес-бестселерами;
- обладнане укриття (з турботою про безпеку працівників);
- насичене корпоративне життя (івенти, запрошення зовнішніх спікерів);
- книжкові та дебатні клуби для охочих.
Термін приймання резюме — до 05.03.2025
*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подання резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам вакансії. В такому випадку ми зможемо повернутись до Вашої кандидатури при появі релевантних Вашому досвіду вакансій.
**Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.
***Строковість:
- посада на час воєнного стану (строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану).
Якщо Ви бажаєте дізнатись більше про НАЗК та слідкувати за відкритими вакансіями, — підписуйтесь на нас в соцмережах.
Ми в соціальних мережах:
Головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування Управління по роботі з персоналом
Основні задачі, якими потрібно займатись:
- ведення кадрового діловодства, зокрема оформлення відряджень, участь у реорганізаційних заходах (підготовка проектів документів), координація розроблення посадових інструкцій;
- оформлення та облік відпусток, контроль робочого часу, присвоєння рангів державним службовцям;
- організація та координація оцінювання результатів службової діяльності державних службовців;
- розгляд і підготовка відповідей на звернення та запити громадян з кадрових питань.
Наш кандидат/ка:
- має вищу освіту не нижче бакалавра або молодшого бакалавра;
- вільно володіє українською мовою;
- (бажано) має досвід роботи в Управлінні по роботі з персоналом на державній службі від 2-х років;
- має навички підготовки та оформлення кадрової документації;
- вміє самостійно орієнтуватися у питаннях кадрової роботи та знаходити необхідну інформацію;
- готовий до навчання та самовдосконалення;
- має високу організованість та уважність до деталей;має знання законодавства: Конституції України, Закону України «Про запобігання корупції», Закону України «Про державну службу», а також законодавства у сфері трудових відносин та кадрового обліку.
Бути державним службовцем в НАЗК – про можливість:
- ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
- отримувати гідну оплату праці (посадовий оклад, надбавки й доплати);
- отримувати щорічно грошову допомогу до відпустки у розмірі середньомісячної заробітної плати;
- відвідувати закріплені за НАЗК державні медзаклади.
А ще в НАЗК:
- комфортний офіс у 2 хв пішки від ст. м. “Звіринецька”;
- великий сучасний простір ХАБ НАЗК для роботи та відпочинку команди;
- власна мінібібліотека зі світовими бізнес-бестселерами;
- обладнане укриття (з турботою про безпеку працівників);
- насичене корпоративне життя (івенти, запрошення зовнішніх спікерів);
- книжкові та дебатні клуби для охочих.
Термін приймання резюме — до 05.03.2025
*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подання резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам вакансії. В такому випадку ми зможемо повернутись до Вашої кандидатури при появі релевантних Вашому досвіду вакансій.
**Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.
***Строковість:
- посада на час воєнного стану (строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану).
Якщо Ви бажаєте дізнатись більше про НАЗК та слідкувати за відкритими вакансіями, — підписуйтесь на нас в соцмережах.
Ми в соціальних мережах:
Фахівець з розвитку внутрішніх комунікацій та івент-менеджменту (HR)
Основні функціональні обов'язки:
- участь у розробці та впровадженні стратегії внутрішніх комунікацій з подальшою підтримкою її реалізації;
- створення корпоративних комунікаційних матеріалів (опитувальники, гайди, дайджести, інфографіки, довідники, презентації);
- розвиток каналів внутрішніх комунікацій (Slack);
- робота з текстами (створювати тексти для публікацій, розміщувати пости на каналах тощо);
- створення візуалів у Canva;
- взаємодія з різними підрозділами організації (робота з запитами колег з інших підрозділів щодо підготовки та публікації матеріалів на внутрішніх ресурсах)
- організація командних активностей (онлайн та офлайн) та інших корпоративних івентів для працівників організації;
- збір та аналіз фідбеку співробітників щодо івентів.
Наш кандидат/ка:
- має вищу освіту не нижче бакалавра або молодшого бакалавра;
- вільно володіє українською мовою;
- має відмінні комунікативні навички, вміє взаємодіяти;
- має досвід роботи у сфері внутрішніх комунікацій;
- розуміється на використанні сучасних інструментів комунікації;
- вміє працювати в Canva (досвід роботи в Figma буде перевагою);
- має досвід організації корпоративних заходів;
- має навички проєктного менеджменту;
- здатен/а працювати в умовах багатозадачності;
- проявляє самостійність, ініціативність, працює на результат.
Бути державним службовцем в НАЗК – про можливість:
- ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
- отримувати гідну оплату праці (посадовий оклад, надбавки й доплати);
- отримувати щорічно грошову допомогу до відпустки у розмірі середньомісячної заробітної плати;
- відвідувати закріплені за НАЗК державні медзаклади.
А ще в НАЗК:
- комфортний офіс у 2 хв пішки від ст. м. “Звіринецька”;
- великий сучасний простір ХАБ НАЗК для роботи та відпочинку команди;
- власна мінібібліотека зі світовими бізнес-бестселерами;
- обладнане укриття (з турботою про безпеку працівників);
- насичене корпоративне життя (івенти, запрошення зовнішніх спікерів);
- книжкові та дебатні клуби для охочих.
Термін приймання резюме — до 05.03.2025
*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подання резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам вакансії. В такому випадку ми зможемо повернутись до Вашої кандидатури при появі релевантних Вашому досвіду вакансій.
**Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.
***Строковість:
- посада на час воєнного стану (строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану).
Якщо Ви бажаєте дізнатись більше про НАЗК та слідкувати за відкритими вакансіями, — підписуйтесь на нас в соцмережах.
Ми в соціальних мережах:
Головний спеціаліст відділу міжнародно-правових зобов'язань, двостороннього співробітництва та обміну досвідом Управління міжнародного співробітництва
Основні функціональні обов'язки:
- розвиток співпраці з міжнародними партнерами (налагодження і підтримка контактів, підтримка їх бази в актуальному стані, обмін інформацією, налагодження робочих двосторонніх зв’язків);
- забезпечення співпраці та експертно-аналітичної підтримки роботи з Групою держав проти корупції (GRECO) та з Управлінням ООН з наркотиків та злочинності (UNODC);
- написання аналітичних матеріалів з питань антикорупційного законодавства та політики в Україні (українською та англійською мовами);
- заповнення анкет, опитувальників, які надаються міжнародними організаціями (GRECO, UNODC тощо) для проведення аналізу відповідності українського законодавства, політик та практик міжнародним стандартам (українською та англійською мовами);
- опрацювання проектів звітів, аналітичних матеріалів;
- організація заходів (конференцій, круглих столів, семінарів), організація зустрічей з представниками державних органів, неурядових організацій іноземних держав та міжнародних організацій, та ведення протоколів зустрічей;
- організація та супровід закордонних відряджень керівництва НАЗК;
- переклад документів (українська-англійська, англійська-українська).
Наш кандидат/ка:
- має вищу освіту не нижче бакалавра або молодшого бакалавра;
- вільно володіє українською мовою;
- (бажано) має 2 роки досвіду роботи;
- (бажано) володіє іноземною мовою (англійська – В2/С1, знання французької/іспанської мови буде додатковою перевагою);
- має знання законодавства (Конвенція ООН проти корупції, Цивільна конвенція Ради Європи про боротьбу з корупцією, Кримінальна конвенція Ради Європи про боротьбу з корупцією, Указ Президента України від 22.12.2021 № 671 «Про Питання координації зовнішньополітичної діяльності держави», Закон України «Про міжнародні договори України»);
- орієнтований на результат, проактивний, мислить стратегічно, легко адаптується до змін та впроваджує їх;
- має досвід роботи з міжнародними організаціями, державними органами, неурядовими організаціями іноземних держав.
Бути державним службовцем в НАЗК – про можливість:
- ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
- отримувати гідну оплату праці (посадовий оклад, надбавки й доплати);
- отримувати щорічно грошову допомогу до відпустки у розмірі середньомісячної заробітної плати;
- відвідувати закріплені за НАЗК державні медзаклади.
А ще в НАЗК:
- комфортний офіс у 2 хв пішки від ст. м. “Звіринецька”;
- великий сучасний простір ХАБ НАЗК для роботи та відпочинку команди;
- власна мінібібліотека зі світовими бізнес-бестселерами;
- обладнане укриття (з турботою про безпеку працівників);
- насичене корпоративне життя (івенти, запрошення зовнішніх спікерів);
- книжкові та дебатні клуби для охочих.
Термін приймання резюме — до 05.03.2025
*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подання резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам вакансії. В такому випадку ми зможемо повернутись до Вашої кандидатури при появі релевантних Вашому досвіду вакансій.
**Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.
***Строковість:
- посада на час воєнного стану (строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану).
Якщо Ви бажаєте дізнатись більше про НАЗК та слідкувати за відкритими вакансіями, — підписуйтесь на нас в соцмережах.
Ми в соціальних мережах: