НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Запит на публічну інформацію

 

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) надає публічну інформацію у відповідь на запит відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Звертаємо увагу: визначальним для публічної інформації є те, що вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами, на будь-яких носіях.

Не вважається інформаційним запитом звернення, яке потребує створення нової інформації, якщо розпорядник нею не володіє і не зобов’язаний володіти.

Як подати запит на публічну інформацію

Подати запит можна одним із таких способів:

  • заповнити форму запиту на інформацію, розміщену нижче на цій сторінці;
  • надіслати письмовий запит поштою на адресу: бульв. Миколи Міхновського, 28, м. Київ, 01103;
  • залишити письмовий запит у спеціальній скриньці, розміщеній у холі будівлі НАЗК;
  • надіслати електронного листа на e-mail: info@nazk.gov.ua;
  • подати усний запит за телефоном контакт-центру: +38 (044) 200-06-94.

Просимо не дублювати запити, тобто не надсилати один і той самий запит кількома каналами. Це не прискорює розгляд, але може перевантажити систему та перешкодити поданню запитів іншими громадянами.

Як отримати інформацію про стан розгляду запиту на інформацію

Інформацію про реєстраційні дані запиту та строк його опрацювання можна переглянути через сервіс «Пошук вхідної кореспонденції», який розміщений у нижній частині головної сторінки вебсайту НАЗК.

 

[[FORM2]]

 

Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua