НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Антикорупційна експертиза закону про надання Укрпоштою фінансових послуг: проєкт суперечить бюджетному кодексу

14.08.2020
Антикорупційна експертиза закону про надання Укрпоштою фінансових послуг: проєкт суперечить бюджетному кодексу

Національне агентство з питань запобігання корупції провело антикорупційну експертизу законопроєкту №2788-д «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо фінансових послуг у галузі поштового зв’язку» та визначило положення, що містить корупційні ризики.

Так, проєкт закону всупереч вимогам Бюджетного кодексу України наділяє Укрпошту функціями Державної казначейської служби України та надає компанії можливість обслуговувати рахунки органів виконавчої влади, які є розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів. Проте Бюджетний кодекс встановлює, що створення позабюджетних фондів органами державної влади, місцевого самоврядування та іншими бюджетними установами не допускається.

Тому наявність у Укрпошти функцій казначейства за відсутності статусу державного банку може призвести до неконтрольованого, нецільового використання бюджетних коштів та, як наслідок, вчинення фінансових правопорушень і виникнення корупційних схем.

Висновок та рекомендації антикорупційної експертизи законопроєкту НАЗК направило Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики та Комітету з питань антикорупційної політики Верховної Ради України для опрацювання перед другим читанням.

Антикорупційна експертиза закону про надання Укрпоштою фінансових послуг: проєкт суперечить бюджетному кодексу

Останні новини

13.11.2025
12:41
Відкрито нові вакансії в НАЗК: конфлікт інтересів, представництво в судах, розгляд звернень та комунікації (SMM)
12:20
Запрошуємо ІТ-компанії до обговорення розробки техніко-економічного обґрунтування для створення резервного центру обробки даних
12.11.2025
17:45
НАЗК затвердило Порядок проведення моніторингу здійснення лобіювання
11.11.2025
15:52
НАЗК запрошує до обговорення підрозділів проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 роки, присвячених проблемам земельної та аграрної сфер
14:25
Результати роботи НАЗК у сфері моніторингу конфлікту інтересів за вересень–жовтень 2025 року
12:34
Ефективність фінансового контролю і цифрові антикорупційні рішення: НАЗК презентувало досвід України на засіданні RAI
10.11.2025
16:06
НАЗК презентувало дослідження корупційних ризиків під час закупівель БпЛА та засобів РЕБ
15:06
Контроль повноти заповнення декларацій: НАЗК виявило недостовірні відомості на понад 190 млн грн за 10 місяців цього року
10:25
Повідомлення про суттєві зміни у майновому стані: п’ять типових помилок, яких припускаються декларанти
07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
13:00
НАЗК сприяє впровадженню єдиних підходів до реалізації рекомендацій НАТО у сфері оборонних закупівель
03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua