НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

На підставі матеріалів НАЗК суд визнав винним народного депутата за дії в умовах конфлікту інтересів: він надіслав депутатські звернення щодо кафе через відмову обслуговувати його без COVID-сертифіката

12.09.2022
На підставі матеріалів НАЗК суд визнав винним народного депутата за дії в умовах конфлікту інтересів: він надіслав депутатські звернення щодо кафе через відмову обслуговувати його без COVID-сертифіката

30 серпня Печерський районний суд м. Києва ухвалив рішення щодо народного депутата України за вчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів. 

Підставою стали матеріали Національного агенства з питань запобігання корупції (НАЗК) про притягнення до адміністративної відповідальності. 

У чому суть правопорушення? 

У грудні 2021 року працівники одного із закладів харчування в Одесі відмовилися обслуговувати народного депутата України через відсутність COVID-сертифіката. Після цього між ними виникла конфліктна ситуація.

Пізніше народний депутат звернувся до Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та Одеського міського голови з депутатськими зверненнями, у яких порушувались питання, що становили його приватний інтерес. 

У депутатських зверненнях йшла мова про надання відповідних документів та проведення перевірок діяльності закладів громадського харчування мережі, де відмовилися обслуговувати посадовця. 

Відтак, як підтвердив суд виник приватний інтерес, який полягав у прагненні народного депутата помститись за відмову в обслуговуванні.

Відповідно до п. 1, п. 3 ч. 1 ст. 28 Закону «Про запобігання корупції» народний депутат України зобов'язаний: вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів. Натомість він використав надане йому право на депутатське звернення з метою, яка не пов'язана із здійсненням депутатської діяльності, в умовах реального конфлікту інтересів, а для  вирішення особистого інтересу. 

Яке рішення ухвалив суд? 

Печерський районний суд міста Києва ухвалив рішення визнати винним народного депутата України у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП) (вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів). Суд наклав адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмір 3 400 грн (200 неоподаткованих мінімумів доходів громадян). 

Постанова суду може бути оскаржена протягом 10 днів з дня винесення і набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

На підставі матеріалів НАЗК суд визнав винним народного депутата за дії в умовах конфлікту інтересів: він надіслав депутатські звернення щодо кафе через відмову обслуговувати його без COVID-сертифіката
На підставі матеріалів НАЗК суд визнав винним народного депутата за дії в умовах конфлікту інтересів: він надіслав депутатські звернення щодо кафе через відмову обслуговувати його без COVID-сертифіката

Останні новини

07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
13:00
НАЗК сприяє впровадженню єдиних підходів до реалізації рекомендацій НАТО у сфері оборонних закупівель
03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua