НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

НАЗК направило до суду 25 протоколів, а також внесло припис щодо врегулювання конфлікту інтересів

15.08.2019
НАЗК направило до суду 25 протоколів, а також внесло припис щодо врегулювання конфлікту інтересів

Національне агентство з питань запобігання корупції направило до суду 25 протоколів про адміністративні правопорушення у зв’язку з недотриманням вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів та іншими порушеннями Закону України «Про запобігання корупції», а також внесло припис про порушення вимог законодавства щодо етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.

Так, складено протокол стосовно народного депутата України Андрія Вадатурського, який звернувся із депутатським зверненням до Міністерства юстиції України з питання, у якому має приватний інтерес, чим порушив вимоги пункту 3 частини першої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) .

Складено протокол стосовно депутата Херсонської міської ради VІІ скликання Валерія Боржкова, який за наявності приватного інтересу взяв участь у засіданні постійної комісії з питань промисловості, підприємництва, торгівлі, туризму, транспорту, дорожньої інфраструктури і зв’язку, реклами та сфери послуг Херсонської міської ради під час розгляду питання щодо отримання дозволу для товариства з обмеженою відповідальністю «Авто-Плаза» на розміщення зовнішньої реклами в м. Херсоні та вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, чим порушив вимоги, встановлені пунктом 3 частини першої статті 28 та частини другої статті 35 Закону.

Крім того, складено 18 протоколів стосовно директора Старобільського районного будинку творчості дітей та юнацтва Старобільської районної ради Луганської області Лілії Мозго, яка не повідомила про наявність у неї реального конфлікту інтересів, що виник під час підготовки наказів про преміювання, встановлення надбавок, а також виплати винагород своїй дочці, та вчинила дії в умовах такого конфлікту інтересів, видавши такі накази.

Відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів передбачена частиною першою статті 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП), а за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах такого конфлікту інтересів – частиною другою цієї статті.

Також складено 2 протоколи стосовно депутата Херсонської обласної ради VII скликання Сергія Дроздіка, який одержав у подарунок комплекс «Будинок рибалки» за оціночною вартістю 5,5 млн грн та земельну ділянку площею 0,98 га за оціночною вартістю 32,5 тис. грн, чим порушив вимоги частини другої  статті 23 Закону.

Відповідальність за порушення встановлених законом обмежень щодо одержання подарунків передбачена частиною першою статті 172-5 КУпАП.

Складено протокол стосовно колишнього державного інспектора відділу митного оформлення № 1 митного поста «Мукачево» Закарпатської митниці ДФС Костянтина Буткалюка, який входив до складу виконавчого органу підприємства, що має на меті одержання прибутку, а саме перебував на посаді директора товариства з обмеженою відповідальністю «Тейка Трейдінг Груп», чим порушив вимоги пункту 2 частини першої статті 25 Закону.

Складено протокол стосовно колишнього інспектора сектору реагування патрульної поліції № 1 Радомишльського відділення поліції Коростишівського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області Володимира Савицького, який входив до складу виконавчого органу товариства з обмеженою відповідальністю «Партнер-Житомир», що має на меті одержання прибутку, чим порушив вимоги пункту 2 частини першої статті 25 Закону.

Вказані діяння містять ознаки адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною другою статті 172-4 КУпАП.

Крім того, складено протокол стосовно начальника групи централізованого господарського обслуговування відділу освіти Васильківської районної державної адміністрації Григорія Солода, який отримав дохід від іншої оплачуваної/підприємницької діяльності (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) на суму 238,7 тис. грн, чим порушив вимоги пункту 1 частини першої статті 25 Закону.

Вказане діяння містять ознаки адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною першою статті 172-4 КУпАП.

Зазначаємо, що складення протоколу і направлення його до суду не означає визнання особи винною у вчиненні правопорушення, а є підставою для провадження у справі про адміністративне правопорушення у судовому порядку.

Також Національне агентство внесло припис тимчасово виконуючій обов’язки директора Департаменту охорони здоров’я Закарпатської обласної державної адміністрації Тетяні Міцьо стосовно тимчасово виконуючої обов’язки директора Закарпатського базового державного медичного коледжу Оксани Сливки, яка не повідомила Департамент охорони здоров’я Закарпатської ОДА про наявність у неї потенційного конфлікту інтересів, що виник після прийняття на посаду викладача історії та права до цього коледжу свого чоловіка, чим порушила вимоги пункту 2 частини першої статті 28 Закону.

Національне агентство вимагає провести службове розслідування з метою виявлення причин та умов, що призвели до невиконання тимчасово виконуючою обов’язки директора медичного коледжу Оксаною Сливкою вимог Закону, та розглянути питання про притягнення винних осіб до встановленої законом відповідальності.

Нагадуємо, що приписи Національного агентства є обов’язковими до виконання. За невиконання припису керівник органу, підприємства, установи, організації несе відповідальність, передбачену статтею 188-46 КУпАП.

НАЗК направило до суду 25 протоколів, а також внесло припис щодо врегулювання конфлікту інтересів

Останні новини

29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
14:00
Україна та Молдова поглиблюють співпрацю у сфері запобігання корупції: НАЗК та ANI підписали меморандум про співпрацю
23.10.2025
16:46
Повні перевірки декларації: до суду скеровано обвинувальний акт стосовно депутата Житомирської міської ради
15:43
НАЗК запрошує до обговорення підрозділів проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 рр. щодо протидії корупційним правопорушенням і ефективності антикорупційних інституцій
22.10.2025
18:29
Повні перевірки декларацій: Первомайському міському голові повідомили про підозру за недостовірне декларування
16:30
Реформа МСЕК: НАЗК закликає до подальшого удосконалення процедури встановлення інвалідності
13:00
НАЗК проводить набір на три вакансії: підрозділи документообігу, HR і антикорполітики
21.10.2025
16:45
Технічні роботи в Реєстрі декларацій, Реєстрі прозорості і Порталі повідомлень викривачів: 21-22 жовтня буде обмежений доступ
10:16
«Викривачі корупції в Україні: успіхи та виклики»: запрошуємо до участі у п’ятій щорічній конференції
20.10.2025
17:32
НАЗК запрошує долучитися до Форуму доброчесності громад 2025
14:27
Антикорупційний комплаєнс – базова вимога для бізнесу, який бере участь у публічних закупівлях чи залучає іноземні інвестиції: Голова НАЗК на CSPF-2025
10:39
Чим відрізняється конфлікт інтересів під час лобіювання від конфлікту інтересів посадовця
17.10.2025
17:06
НАЗК запрошує до обговорення підрозділу проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 роки, присвяченого проблемам митної сфери
12:34
Україна демонструє сталий прогрес у сфері захисту викривачів - висновки у межах 5-го раунду моніторингу ОЕСР
16.10.2025
16:45
НАЗК запрошує до обговорення підрозділу проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 роки, присвяченого проблемам державного регулювання та контролю у сфері економіки
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua