НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

НАЗК направило до суду 52 протоколи про порушення вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів

18.09.2019
НАЗК направило до суду 52 протоколи про порушення вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів

Національне агентство з питань запобігання корупції направило до суду 52 протоколи про адміністративні правопорушення у зв’язку з недотриманням вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів.

Так, складено 2 протоколи стосовно заступника Сумського міського голови з питань діяльності виконавчих органів Альони Дмітрєвскої, яка, виконуючи повноваження голови тимчасової комісії з розгляду звернень Жуплєва А.В., Рак Т.Є., Лебединець Н.М., Лєбєдєвої Н.Д., Пермінова С.І., Рак К.В., Чехановської І.С., не повідомила про наявність у неї реального конфлікту інтересів, що виник при розгляді звернення Жуплєва А.В., у якому заявник, зокрема, скаржився на противоправні дії самої Дмітрєвскої Альони, та в умовах реального конфлікту інтересів взяла участь у підготовці акта перевірки комісії.

Складено 4 протоколи стосовно депутата Самбірської міської ради Львівської області Романа Пицика, який не повідомив Національне агентство про реальний конфлікт інтересів, що виник під час подання депутатських звернень Самбірському міському голові Гамару Ю.П. про надання з депутатського фонду матеріальної допомоги його близькій особі – тестю, та вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів.

Також складено 2 протоколи стосовно депутата Вільнянської районної ради Запорізької області Тетяни Плетень, яка на засіданні тридцять першої сесії Вільнянської районної ради сьомого скликання під час розгляду пропозиції депутата районної ради Бойка А.Д. стосовно доручення виконавчому апарату районної ради підготувати на наступну сесію проєкт рішення «Про звернення до суду щодо скасування розпорядження голови Вільнянської районної державної адміністрації», у якому була особисто зацікавлена (на підставі цього розпорядження вона та її батько були позбавлені права користуватися земельними ділянками), не повідомила про наявність у неї реального конфлікту інтересів та вчинила дії в умовах реального конфлікту інтересів, взявши участь у прийнятті рішення радою стосовно розгляду зазначеної пропозиції.

Складено 2 протоколи стосовно Дударківського сільського голови (Київська область) Миколи Гуральника, який не повідомив Національне агентство про реальний конфлікт інтересів, що виник у зв’язку з підписанням розпорядження про прийняття на посаду начальника місцевої пожежної охорони свого сина, та вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, підписавши таке розпорядження.

Складено 26 протоколів стосовно Дорошівського сільського голови Вознесенського району Миколаївської області Олександра Ігнатова, який не повідомив Національне агентство про реальний конфлікт інтересів, що виник під час розгляду ним питання щодо прийняття на роботу до Дорошівської сільської ради на посаду інспектора у справах сім’ї, молоді та спорту відділу організаційно-кадрової роботи та правового забезпечення його близької особи – дружини, та вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, видавши відповідне розпорядження. Крім того, Олександр Ігнатов не повідомив Національне агентство про реальний конфлікт інтересів, що виник під час вирішення ним питань щодо преміювання своєї дружини, та вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, видавши відповідні розпорядження.

Складено 2 протоколи стосовно колишнього директора комунального підприємства «Волинський обласний санаторій матері і дитини «Пролісок» Валентини Касарди, яка не повідомила голову Волинської обласної ради про наявність реального конфлікту інтересів, що виник у зв’язку із наданням 0,5 окладу заступника директора по господарській частині головному інженеру Ярославу Касарді, який є її сином, та вчинила дії в умовах реального конфлікту інтересів, підписавши такий наказ.

Також складено 14 протоколів стосовно в.о. директора комунального неприбуткового підприємства «Консультативно-діагностичний центр» (далі – КНП «КДЦ») Деснянського району м. Києва Катерини Сіротінкіної, яка не повідомила про наявність у неї реального конфлікту інтересів, що виник у зв’язку з необхідністю видання наказів про преміювання окремих працівників КНП «КДЦ», та вчинила дії в умовах реального конфлікту інтересів, підписавши такі накази, в тому числі стосовно себе.

Відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів передбачена частиною першою статті 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах такого конфлікту інтересів – частиною другою цієї статті.

Зазначаємо, що складення протоколу і направлення його до суду не означає визнання особи винною у вчиненні правопорушення, а є підставою для провадження у справі про адміністративне правопорушення у судовому порядку.

НАЗК направило до суду 52 протоколи про порушення вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів

Останні новини

07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
13:00
НАЗК сприяє впровадженню єдиних підходів до реалізації рекомендацій НАТО у сфері оборонних закупівель
03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua