НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

НАЗК виявило 1,7 млн грн необґрунтованих активів депутата Київради 

17.10.2023
НАЗК виявило 1,7 млн грн необґрунтованих активів депутата Київради 

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) за результатами моніторингу способу життя виявило ознаки необґрунтованих активів у депутата Київської міської ради на майже 1,7 млн грн.

Так, у декларації за 2020 рік він зазначив готівкові кошти на понад 7 млн грн, що належать їм з дружиною. За 2021 рік він задекларував 9,5 млн грн готівки. Різниця між активами, задекларованими у 2020 та 2021 роках, склала майже 2,4 млн грн.

Разом з тим у 2021 році подружжя купило 8 земельних ділянок у Києві та області на понад 1,5 млн грн.

Загалом обсяги доходів та витрат сім’ї депутата у 2021 році свідчать про відсутність фінансової спроможності як для заощадження грошових коштів, так і для придбання частини зазначених об’єктів нерухомості на майже 1,7 млн грн.

У відповідь на запит НАЗК посадовець не надав інформацію та документи, які могли б підтвердити законність походження цих коштів.

Слід зазначити, що у 2020 році його обрали до Київської міськради у виборчому окрузі, який територіально межує з населеними пунктами, де були придбані земельні ділянки.

Національне агентство направило матеріали стосовно депутата до Спеціалізованої антикорупційної прокуратури для вирішення питання щодо звернення до суду з позовом про визнання активів необґрунтованим та стягнення їх в дохід держави за ст. 290 Цивільного процесуального кодексу України.

Зазначимо, що Законом “Про місцеве самоврядування в Україні” (стаття 26) визначено понад 60 різноманітних повноважень місцевих рад, які можуть бути використані для зловживань, зокрема - отримання коштів у вигляді необґрунтованих активів.

Ще більше можливостей депутати мають шляхом опосередкованого впливу на органи та посадових осіб органів місцевого самоврядування. Таке різноманіття повноважень у різних сферах потребує політичної волі депутатів та керівництва місцевого самоврядування для вжиття системних заходів з запобігання корупції та розбудови доброчесності. 

Саме тому Національне агентство ще влітку цього року розробило Декларацію розбудови доброчесності органів місцевого самоврядування. Цей документ описує  цінності та цілі, досягати і реалізовувати які можливо через розроблення чітких інструментів - від побудови ефективного комплаєнсу до відкритості і підзвітності реалізації повноважень.

Окрім того, кожен може повідомити НАЗК через електронну пошту info@nazk.gov.ua про відомі йому факти можливого набуття необґрунтованих активів, аби ми могли перевірити будь-якого публічного службовця на предмет того, чи відповідає його рівень життя законним доходам. 

Для того, щоб ваше повідомлення швидше розглянули, рекомендуємо зазначити в темі листа «Інформація для проведення моніторингу способу життя» та вказати фактичні дані про активи або інші цінності, які особа придбала, проте ви вважаєте, що офіційні джерела доходу цього публічного службовця не дозволяють йому таких покупок або рівня життя.

Нагадаємо, раніше НАЗК за результатами моніторингу способу життя виявило ознаки незаконного збагачення у депутата Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області Сергія Гарбарука на понад 136 млн грн.

НАЗК виявило 1,7 млн грн необґрунтованих активів депутата Київради 

Останні новини

17.11.2025
17:44
Повні перевірки декларацій у жовтні: НАЗК виявило порушення на майже 430 млн грн
17:37
ОЕСР оцінила прогрес України у забезпеченні незалежності судової влади: деталі звіту
14.11.2025
16:48
Аудит НАЗК: позиція щодо майбутнього аудиту та виконання рекомендацій попереднього
13.11.2025
17:13
У Реєстрі прозорості НАЗК зареєструвалися перші 100 лобістів
12:41
Відкрито нові вакансії в НАЗК: конфлікт інтересів, представництво в судах, розгляд звернень та комунікації (SMM)
12:20
Запрошуємо ІТ-компанії до обговорення розробки техніко-економічного обґрунтування для створення резервного центру обробки даних
12.11.2025
17:45
НАЗК затвердило Порядок проведення моніторингу здійснення лобіювання
11.11.2025
15:52
НАЗК запрошує до обговорення підрозділів проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 роки, присвячених проблемам земельної та аграрної сфер
14:25
Результати роботи НАЗК у сфері моніторингу конфлікту інтересів за вересень–жовтень 2025 року
12:34
Ефективність фінансового контролю і цифрові антикорупційні рішення: НАЗК презентувало досвід України на засіданні RAI
10.11.2025
16:06
НАЗК презентувало дослідження корупційних ризиків під час закупівель БпЛА та засобів РЕБ
15:06
Контроль повноти заповнення декларацій: НАЗК виявило недостовірні відомості на понад 190 млн грн за 10 місяців цього року
10:25
Повідомлення про суттєві зміни у майновому стані: п’ять типових помилок, яких припускаються декларанти
07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua