НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Про що найчастіше запитують декларанти у операторів Контакт-центру?

26.02.2021
Про що найчастіше запитують декларанти у операторів Контакт-центру?

За майже два місяці кампанії декларування Контакт-центр опрацював понад 8 тис. дзвінків.  

Більшість питань до операторів Контакт-центру, як і в минулі місяці, стосувалася декларування.

Щоб ви завжди могли легко знайти всю необхідну інформацію для заповнення декларації, ми підготували відповіді на найбільш розповсюджені питання до Контакт-центру. 

  • Декларацію якого типу я маю заповнити? 
Загалом є  4 типи декларацій. 

  • щорічна декларація подається з 1 січня до 31 березня та охоплює весь минулий рік. 
  • декларація «перед звільненням» подається не пізніше 20 робочих днів з дня припинення діяльності публічного службовця і охоплює період, який не охоплений раніше поданими деклараціями.
  • декларація «після звільнення» подається з 1 січня до  31 березня року, наступного за роком, у якому було припинено діяльність. Охоплює весь рік (з 01 січня до 31 грудня включно), в якому було припинено діяльність. 
  • декларація «кандидата на посаду» подається до призначення або обрання особи на посаду. Охоплює звітний рік (з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому особа подала заяву на зайняття посади, якщо інше не передбачено законодавством. 
Докладніше про те, в яких випадках потрібно чи не потрібно подавати той чи інший тип декларацій, можна прочитати за посиланням: https://bit.ly/2Mmrsub.  

  • Як потрібно декларувати доходи? 
У розділі 11 “Доходи, у тому числі подарунки” декларації потрібно зазначати відомості про доходи, які суб’єкт декларування або члени його сім’ї отримали упродовж звітного періоду.

При цьому доходи включають: 

  • заробітну плату (грошове забезпечення), отриману як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом; 
  • гонорари та інші виплати згідно з цивільно-правовими правочинами; 
  • дохід від підприємницької або незалежної професійної діяльності; 
  • дохід від надання майна в оренду (користування); 
  • дивіденди;
  • проценти;
  • роялті; 
  • страхові виплати; 
  • виграші (призи) у лотерею чи в інші розіграші, у букмекерському парі, у парі тоталізатора; 
  • призи (виграші) у грошовій формі, одержані за перемогу та/або участь в аматорських спортивних змаганнях;
  • благодійну допомогу;
  • пенсію;
  • спадщину;
  • доходи від відчуження цінних паперів чи корпоративних прав;
  • подарунки;
  • інші доходи. 
А ось соціальні виплати, субсидії тощо вважаються доходом і відображаються в декларації лише в разі їх монетизації, тобто виплати у грошовій формі. 

Якщо ви хочете дізнатися більше про декларування доходів, переходьте за посиланням: https://bit.ly/37Ltk7a.  

  • Як декларувати нерухомість? 
Особливості декларування об’єктів нерухомості можуть різнитися в залежності від типу об’єкта (наприклад, земельна ділянка, будинок тощо), часу використання цього об’єкта декларантом або членами його сім’ї, типу власності тощо. 

Детально про те, як правильно декларувати об'єкти нерухомості можливо прочитати за посиланням: https://bit.ly/3dI6MrB.  

Також суб’єкти декларування запитують чи потрібно декларувати майно померлого члена сім’ї. Якщо ви володіли, користувалися не менше половини днів протягом звітного періоду об’єктами, які належали померлому, то відомості про них необхідно зазначити  у відповідних розділах декларації.   

Нагадуємо, що консультацію від фахівців НАЗК можна отримати з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 без перерви за номером +38(044)200–06–94.

Докладніше про те, як отримати консультацію, можна прочитати за посиланням: https://bit.ly/3aMNhuP

Отримати роз’яснення щодо заповнення декларації також можна: 

  • звернувшись до уповноважених підрозділів/осіб з питань запобігання корупції в установі, де ви працюєте. Їхні контакти можна знайти у розробленій НАЗК “Мапі уповноважених”: http://bit.ly/map_anticor;
  • у пошуку за ключовим словом у базі знань НАЗК за посиланням: https://bit.ly/2LQ6QKf.
Крім того для суб’єктів декларування працює технічна підтримка за електронною адресою support@nazk.gov.ua.

Про що найчастіше запитують декларанти у операторів Контакт-центру?
Про що найчастіше запитують декларанти у операторів Контакт-центру?

Останні новини

04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
13:00
НАЗК сприяє впровадженню єдиних підходів до реалізації рекомендацій НАТО у сфері оборонних закупівель
03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
14:00
Україна та Молдова поглиблюють співпрацю у сфері запобігання корупції: НАЗК та ANI підписали меморандум про співпрацю
23.10.2025
16:46
Повні перевірки декларації: до суду скеровано обвинувальний акт стосовно депутата Житомирської міської ради
15:43
НАЗК запрошує до обговорення підрозділів проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 рр. щодо протидії корупційним правопорушенням і ефективності антикорупційних інституцій
22.10.2025
18:29
Повні перевірки декларацій: Первомайському міському голові повідомили про підозру за недостовірне декларування
16:30
Реформа МСЕК: НАЗК закликає до подальшого удосконалення процедури встановлення інвалідності
13:00
НАЗК проводить набір на три вакансії: підрозділи документообігу, HR і антикорполітики
21.10.2025
16:45
Технічні роботи в Реєстрі декларацій, Реєстрі прозорості і Порталі повідомлень викривачів: 21-22 жовтня буде обмежений доступ
10:16
«Викривачі корупції в Україні: успіхи та виклики»: запрошуємо до участі у п’ятій щорічній конференції
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua