НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Рік роботи НАЗК: запуск Контакт-центру

25.01.2021
Рік роботи НАЗК: запуск Контакт-центру

Без забезпечення зворотнього зв’язку з громадянами якісна робота органу влади не можлива. Саме тому в березні 2020 року запрацював Контакт-центр при НАЗК.

«Я вважаю, що серед важливих перемог НАЗК 2020 року - запуск єдиного Контакт-центру НАЗК. Раніше консолідованого каналу не було і працівники інших структурних підрозділів отримували дзвінки та звернення хаотично та з різних каналів.

Уже за місяць, після старту роботи Контакт-центру, ми отримали якісну статистику звернень. Це безумовна перемога, яка дозволить працювати з вирішенням реальних проблем, із якими стикаються суб’єкти декларування та інші громадяни», — говорить Борис Юрченко, керівник Відділу обробки звернень.

До того як приєднатися до команди НАЗК Борис Юрченко працював у компаніях Vodafone Ukraine, МТС Україна та консультував у Кабінеті Міністрів України.

Основні здобутки НАЗК за напрямом забезпечення інформування громадськості протягом року роботи нової команди:

  • Опрацьовано 26 тис. дзвінків на Контакт-центр НАЗК. З них 16 555 повідомлень за основним напрямом декларування.
  • Створено кількісну та якісну статистику звернень.
  • Змінено підхід до обробки повідомлень про корупцію. Тепер при отриманні інформації про можливі корупційні дії, експерти Контакт-центру обробляють дані використовуючи чек-лист. 
Нагадуємо, що ви можете звернутися до Контакт-центру з будь-яким питанням, яке відноситься до компетенції НАЗК. Зокрема для отримання роз’яснення щодо декларування. Телефон Контакт-центру: +380(44) 200-06-94.

У 2021 році Відділ обробки звернень працюватиме над впровадженням повноцінної CRM-системи для роботи зі зверненнями та створенням другої лінії обслуговування.

 

Рік роботи НАЗК: запуск Контакт-центру

Останні новини

17.04.2024
09:30
Українські підприємці переважно не толерують корупцію та позитивно ставляться до викривачів - дані соцдослідження 
16.04.2024
15:45
Конфлікт інтересів: за матеріалами НАЗК мера Кам’янця-Подільського визнано винним
14:29
Що відбувається з вашою декларацією після її подання?
15.04.2024
10:11
Виконання Державної антикорупційної програми за рік: в НАЗК презентовано результати громадського моніторингу 
11.04.2024
17:09
Голова НАЗК та парламентський комітет з антикорупційної політики обговорили виклики та пріоритети у сфері запобігання корупції 
10.04.2024
14:20
Анонс НАЗК і громадськість презентують результати виконання антикорупційних заходів
05.04.2024
09:17
НАЗК у березні розпочало 92 повні перевірки декларацій 
04.04.2024
14:48
Понад 220 політичних партій не подали звіти до НАЗК 
10:25
Конфлікт інтересів: березневі протоколи та судові рішення за матеріалами НАЗК
02.04.2024
12:12
Міноборони та Державний оператор тилу співпрацюватимуть з НАЗК для удосконалення системи оборонних закупівель
10:53
Здійснено моніторинг 376 нормативно-правових актів, виявлено корупційні ризики у п’яти з них: результати антикорупційної експертизи НАЗК за березень
01.04.2024
12:00
Майже 700 тисяч декларацій подано за звітний період 2023 року 
29.03.2024
13:07
Контакт-центр НАЗК працюватиме у ці вихідні: завершується кампанія декларування - 2023 
09:07
Україна та ОЕСР розпочинають роботу над Оглядом з питань доброчесності та боротьби з корупцією
28.03.2024
17:28
Впровадження рекомендацій НАЗК сприяє розбудові культури доброчесності в оборонно-промисловому комплексі 
16:52
Анонс НАЗК запрошує до громадського обговорення законопроекту про удосконалення антикорупційних обмежень щодо сумісництва та суміщення 
14:40
Необґрунтовані активи на понад 8,6 млн грн. За матеріалами НАЗК справу посадовця Київської митниці передано до суду
27.03.2024
18:59
Посилення співпраці з ЄС на різних треках: Голова НАЗК провів зустрічі з представниками Єврокомісії
15:51
Розвиток інституту викривання: як законодавчо врегулювати статус викривача у кримінальному процесі? 
26.03.2024
18:51
Україна стане першою країною не членом ОЕСР, яка долучиться до ініціативи «Індикатори публічної доброчесності»
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua