НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
Національне Агентство з Питань Запобігання Корупці
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
Меню
...
12
377
протоколів
складено
221
обгрунтованих
висновків скасовано
3118
направлено матеріалів
до Нацполіції
26 тис.
проведених
спецперевірок
Своєчасності подання декларацій та спецперевірки

Рік роботи НАЗК: запуск Контакт-центру

Посилання скопійовано
Рік роботи НАЗК: запуск Контакт-центру

Без забезпечення зворотнього зв’язку з громадянами якісна робота органу влади не можлива. Саме тому в березні 2020 року запрацював Контакт-центр при НАЗК.

«Я вважаю, що серед важливих перемог НАЗК 2020 року – запуск єдиного Контакт-центру НАЗК. Раніше консолідованого каналу не було і працівники інших структурних підрозділів отримували дзвінки та звернення хаотично та з різних каналів.

Уже за місяць, після старту роботи Контакт-центру, ми отримали якісну статистику звернень. Це безумовна перемога, яка дозволить працювати з вирішенням реальних проблем, із якими стикаються суб’єкти декларування та інші громадяни», — говорить Борис Юрченко, керівник Відділу обробки звернень.

До того як приєднатися до команди НАЗК Борис Юрченко працював у компаніях Vodafone Ukraine, МТС Україна та консультував у Кабінеті Міністрів України.

Основні здобутки НАЗК за напрямом забезпечення інформування громадськості протягом року роботи нової команди:

  • Опрацьовано 26 тис. дзвінків на Контакт-центр НАЗК. З них 16 555 повідомлень за основним напрямом декларування.
  • Створено кількісну та якісну статистику звернень.
  • Змінено підхід до обробки повідомлень про корупцію. Тепер при отриманні інформації про можливі корупційні дії, експерти Контакт-центру обробляють дані використовуючи чек-лист. 

Нагадуємо, що ви можете звернутися до Контакт-центру з будь-яким питанням, яке відноситься до компетенції НАЗК. Зокрема для отримання роз’яснення щодо декларування. Телефон Контакт-центру: +380(44) 200-06-94.

У 2021 році Відділ обробки звернень працюватиме над впровадженням повноцінної CRM-системи для роботи зі зверненнями та створенням другої лінії обслуговування.

 

Посилання скопійовано
Версія для друку

Останні новини

26 Листопада 2021
НАЗК запрошує 22 особи для надання пояснень
25 Листопада 2021
Голова НАЗК Олександр Новіков обговорив особливості запобігання корупції у сфері корпоративного урядування з Віце-президентами ЄБРР Аланом Пію та Марком Боуманом
24 Листопада 2021
НАЗК презентувало перший діджитал інструмент для виявлення прихованих інтересів у посадовців
Календар новин
Календар новин
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Повернутись
контакт-центр
+38 (044) 200-06-94
працює з 9:00 до 18:00
контакт-центр
контакт-центр