НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
Повні перевірки декларацій
Показники Національного агентства з 01.01.2020 р.
560
перевірок зупинено
рішення КСУ №13-р/2020
497
млн.грн. виявлено
як незадекларовані
314
перевірено
суб'єктів Закону
На виконання рішення Конституційного Cуду
України №13-р/2020 від 27.10.2020 кримінальні
провадження підлягають закриттю
97
обгрунтованих
висновків скасовано
Детальний моніторинг діяльності

Внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» сприятиме зменшенню зловживань із боку недоброчесних замовників — антикорупційна експертиза НАЗК

Посилання скопійовано
Внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» сприятиме зменшенню зловживань із боку недоброчесних замовників — антикорупційна експертиза НАЗК

Законопроєкт № 4394, що передбачає посилення контролю та відповідальності за порушення недоброчесними замовниками законодавства у сфері публічних закупівель, сприятиме дієвому реагуванню на порушення. Такий висновок антикорупційної експертизи законопроєкту, яку провело Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК).

Законопроєкт передбачає нову підставу для моніторингу публічних закупівель — за зверненням учасника. У разі ухвалення проєкту учасники закупівель зможуть повідомляти Державну аудиторську службу (ДАСУ) про вчинення замовником порушень, які встановлені Антимонопольним комітетом України (АМКУ) або в рішенні суду.

Проєкт визначає, що недоброчесний замовник, який декілька разів порушив законодавство у сфері закупівель щодо одного й того ж самого учасника, і це було встановлено судом або АМКУ, має бути притягнений до адміністративної відповідальності.

Такі умови зменшать кількість зловживань зі сторони замовника та сприятимуть розвитку добросовісної конкуренції в закупівлях.

Проте за результатами проведеної антикорупційної експертизи НАЗК виявлено корупціогенний фактор у положеннях проєкту Закону, який може бути усунутий у його остаточній редакції. 

Так, у положеннях законопроєкту міститься правова конструкція оцінного характеру: «недостатньо інформації» для підтвердження підстав порушення законодавства у сфері публічних закупівель для цілей початку моніторингу. НАЗК рекомендувало доопрацювати проєкт, розробивши чіткі  вимоги до інформації, яка має бути подана для підтвердження того, що замовник порушив вимоги законодавства. Це допоможе уникнути безпідставних відмов у початку моніторингу з боку ДАСУ.

Детально з висновком антикорупційної експертизи НАЗК вказаного законопроєкту можна ознайомитися за посиланням: http://bit.ly/35yaGP1.

Посилання скопійовано
Версія для друку

Останні новини

14
23 Квітня 2021
Впевнені, що посадовець зазначив неправдиві відомості у декларації? Повідомте про це до НАЗК для початку повної перевірки
22 Квітня 2021
Що робити, якщо ваш підлеглий повідомив, що у нього конфлікт інтересів? 
22 Квітня 2021
Як подати повідомлення до НАЗК про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента?
Календар новин
Календар новин
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Повернутись
контакт-центр
+38 (044) 200-06-94
працює з 9:00 до 18:00
контакт-центр
контакт-центр
Ми використовуємо cookie-файли, щоб отримати статистику, яка допомагає нам поліпшити персоналізацію сервісу для вас. Ви можете прочитати докладніше про cookie або змінити налаштування браузера. Продовжуючи користуватися сайтом без зміни налаштувань, ви даєте згоду на використання ваших cookie.