НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
Національне Агентство з Питань Запобігання Корупці
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
Меню
...
397
подано
партіями звітів
693.17
млн.грн. перераховано
партіям
446
затверджено висновків
щодо перевірок
620
протоколів
складено
Перевірка політичних партій

Внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» сприятиме зменшенню зловживань із боку недоброчесних замовників — антикорупційна експертиза НАЗК

Посилання скопійовано
Внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» сприятиме зменшенню зловживань із боку недоброчесних замовників — антикорупційна експертиза НАЗК

Законопроєкт № 4394, що передбачає посилення контролю та відповідальності за порушення недоброчесними замовниками законодавства у сфері публічних закупівель, сприятиме дієвому реагуванню на порушення. Такий висновок антикорупційної експертизи законопроєкту, яку провело Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК).

Законопроєкт передбачає нову підставу для моніторингу публічних закупівель — за зверненням учасника. У разі ухвалення проєкту учасники закупівель зможуть повідомляти Державну аудиторську службу (ДАСУ) про вчинення замовником порушень, які встановлені Антимонопольним комітетом України (АМКУ) або в рішенні суду.

Проєкт визначає, що недоброчесний замовник, який декілька разів порушив законодавство у сфері закупівель щодо одного й того ж самого учасника, і це було встановлено судом або АМКУ, має бути притягнений до адміністративної відповідальності.

Такі умови зменшать кількість зловживань зі сторони замовника та сприятимуть розвитку добросовісної конкуренції в закупівлях.

Проте за результатами проведеної антикорупційної експертизи НАЗК виявлено корупціогенний фактор у положеннях проєкту Закону, який може бути усунутий у його остаточній редакції. 

Так, у положеннях законопроєкту міститься правова конструкція оцінного характеру: «недостатньо інформації» для підтвердження підстав порушення законодавства у сфері публічних закупівель для цілей початку моніторингу. НАЗК рекомендувало доопрацювати проєкт, розробивши чіткі  вимоги до інформації, яка має бути подана для підтвердження того, що замовник порушив вимоги законодавства. Це допоможе уникнути безпідставних відмов у початку моніторингу з боку ДАСУ.

Детально з висновком антикорупційної експертизи НАЗК вказаного законопроєкту можна ознайомитися за посиланням: http://bit.ly/35yaGP1.

Посилання скопійовано
Версія для друку

Останні новини

27 Січня 2022
Декларування, конфлікт інтересів та політичні партії – основні теми навчання, над якими НАЗК активно працювало у 2021 році
27 Січня 2022
На наступному тижні НАЗК запрошує 7 осіб для надання пояснень
27 Січня 2022
182 перевірки високопосадовців на конфлікт інтересів: результати роботи НАЗК за напрямом дотримання законодавства про конфлікт інтересів та інших обмежень за 2021 рік
Календар новин
Календар новин
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Повернутись
контакт-центр
+38 (044) 200-06-94
працює з 9:00 до 18:00
контакт-центр
контакт-центр