НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Як отримати консультацію від операторів Контакт-центру НАЗК?

19.01.2021
Як отримати консультацію від операторів Контакт-центру НАЗК?

У вас виникло питання щодо заповнення декларації, і ви з певних причин не маєте можливості звернутися до вашого уповноваженого?

Тоді зробіть кілька простих дій та отримайте відповіді на всі ваші питання в Контакт-центрі НАЗК:

  • зателефонуйте за номером +38(044)200–06–94;
  • прослухайте автоматичне повідомлення; якщо ви телефонуєте з міського телефону під час прослуховування автовідповідача ваш телефонний апарат повинен працювати в тоновому режимі набору номеру. Щоби перевести телефонний апарат у тоновий режим зазвичай необхідно натиснути клавішу [*], або перевести перемикач на корпусі телефону або на слухавці в положення «Tone» (Тон);
  • оберіть між напрямками допомоги, якої ви потребуєте: натисніть «1», якщо ви маєте питання технічного характеру (наприклад, якщо не працює кваліфікований електронний підпис (КЕП) або натисніть «2», якщо ваше питання стосується заповнення декларації (наприклад, вам потрібно дізнатися, як задекларувати квартиру, у якій ви проживаєте);
  • дочекайтеся з’єднання з оператором;
  • отримайте експертну консультацію щодо питань, які стосуються декларування.
Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.

Нагадуємо, що для суб’єктів декларування також працює технічна підтримка за електронною адресою support@nazk.gov.ua.

Ознайомитися з роз’ясненнями щодо заповнення декларацій можна в розділі «База знань» вебсайту НАЗК: https://bit.ly/2LQ6QKf.

 

Як отримати консультацію від операторів Контакт-центру НАЗК?
Як отримати консультацію від операторів Контакт-центру НАЗК?

Останні новини

08.09.2025
16:00
Моніторинг способу життя: з посадовця сервісного центру МВС можуть стягнути у дохід держави 8,6 млн грн
15:41
Конфлікт інтересів: протокол стосовно судді, обґрунтовані висновки стосовно посадовців КМДА та притягнуті до дисциплінарної відповідальності у серпні
14:35
НАЗК розпочало розробку нової Стратегії комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції із залученням ключових стейкхолдерів
10:06
Роз'яснення НАЗК: чому заборонені політичні партії зобов'язані звітувати до НАЗК
05.09.2025
10:18
Два роки роботи Порталу повідомлень викривачів: результати, виклики, перспективи
04.09.2025
17:12
Повні перевірки декларацій: скеровано до суду справу стосовно посадовця Державної регуляторної служби за недостовірне декларування
15:45
Моніторинг способу життя: суд арештував майно посадовиці РДА у Києві - квартиру бізнес-класу та мільйони на рахунках
02.09.2025
14:38
Органи влади виконали майже 46% заходів Державної антикорупційної програми
01.09.2025
17:59
“Від сьогодні лобісти або працюють відкрито й чесно, або не мають права впливати на рішення влади”: Віктор Павлущик про запуск інституту лобіювання
14:15
Реєстр прозорості розпочав роботу: можливості, функції, умови реєстрації
28.08.2025
12:45
Моніторинг способу життя: з поліцейського - очільника відділу боротьби з корупцією можуть стягнути понад 7 млн грн
11:50
Відбудова, публічні закупівлі, земельні відносини, ліси: найвразливіші до корупції сфери на Київщині
27.08.2025
10:13
Несвоєчасне подання декларацій: у 2025 році до НАЗК надійшло 9,5 тис. повідомлень від уповноважених підрозділів
26.08.2025
16:45
Запуск інституту лобіювання: запрошуємо медіа на брифінг
25.08.2025
16:45
Декларування криптовалюти: суми та виявлені порушення
21.08.2025
17:31
НАЗК та Рахункова палата підписали меморандум про співпрацю
10:53
Спецперевірка: роль НАЗК, розбіжності в деклараціях та право на пояснення
20.08.2025
16:45
Цивільна конфіскація: понад 3 млн грн стягнуто в бюджет з посадовця Мін’юсту
15:07
НАЗК презентувало унікальний гайд для викривачів корупції у форматі коміксу
14:29
Експосадовиця Мін’юсту з Хмельниччини не задекларувала 534 тис. дол. США: НАБУ розпочало розслідування за матеріалами НАЗК
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua