НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Законопроєкт № 5309, прийнятий Парламентом, містить корупціогенні фактори - антикорупційна експертиза НАЗК

03.06.2021
Законопроєкт № 5309, прийнятий Парламентом, містить корупціогенні фактори - антикорупційна експертиза НАЗК

Сьогодні Парламент прийняв законопроєкт № 5309 про внесенням змін до  Закону України «Про публічні закупівлі». Початково цими змінами було запропоновано уточнити та удосконалити окремі норми для розв’язання практичних проблем, що виникають під час здійснення закупівель. 

Водночас під час розгляду законопроєкту до нього було внесено та проголосовано поправку про виключення будівництва Великої кільцевої дороги у Києві з-під дії Закону “Про публічні закупівлі”, хоча на комітеті ця правка підтримана не була.

Це означає, що десятки мільярдів гривень будуть витрачені на масштабний проєкт для будівництва Великої кільцевої дороги в обхід прозорих тендерних процедур, які покликані мінімізувати корупцію та забезпечити добросовісну конкуренцію.

За результатами антикорупційної експертизи цього проєкту Національне агентство також виявило корупціогенні фактори у нових правилах оскаржень в Антимонопольному комітеті України (АМКУ). Так, законопроєкт зобов’язує бізнес під час оскарження закупівель до АМКУ надавати перелік документів (доказів) порушень їхніх прав і інтересів. Водночас скаржник і без цієї норми зобов’язаний подати обґрунтування своєї скарги, а всі необхідні документи та матеріали, необхідні для її розгляду, розміщені в системі Прозорро.

Враховуючи це, така норма може позбавити бізнес права на оскарження і дозволить АМКУ на власний розсуд залишати скарги без розгляду.

Висновок антикорупційної експертизи НАЗК: https://bit.ly/3wRN4jA

Законопроєкт № 5309, прийнятий Парламентом, містить корупціогенні фактори - антикорупційна експертиза НАЗК
Законопроєкт № 5309, прийнятий Парламентом, містить корупціогенні фактори - антикорупційна експертиза НАЗК

Останні новини

17.09.2025
17:00
Активи на 1,6 млн грн стягнули в дохід держави з прокурорки Офісу Генерального прокурора за матеріалами НАЗК
16.09.2025
18:07
Реформа податкової: у НАЗК обговорили впровадження антикорупційних механізмів
13:55
Антикорупційна експертиза: НАЗК надало рекомендації щодо усунення корризиків у сфері житла для ВПО, майнових відносин та реінтеграції оборонців
15.09.2025
14:10
Уряд схвалив три антикорупційні законопроєкти: спецперевірки НАЗК, цивільна конфіскація в ВАКС, зміни до Кодексу про адмінправопорушення і КПК
12.09.2025
16:38
Недекларування майна на понад 3,1 млн грн: за результатом повної перевірки до суду скеровано справу стосовно інспектора з енергетичного нагляду
14:59
Антикорупційна експертиза: НАЗК долучилося до запровадження єдиного стандарту і дистанційної процедури ВЛК
14:44
Повні перевірки декларацій за серпень 2025 року: НАЗК виявило порушення на понад 337 млн грн
14:30
Цивільна конфіскація 3,2 млн грн Головного санітарного лікаря України: результати повної перевірки декларації
11.09.2025
15:25
Повні перевірки: НАЗК виявило недостовірні відомості на понад 3,1 млн грн у декларації ексначальника регіонального сервісного центру МВС
14:30
Цивільна конфіскація: з ексголови райдержадміністрації столиці можуть стягнути у дохід держави 7 млн грн
11:15
Нові вакансії в НАЗК: конфлікт інтересів, спецперевірки, контроль своєчасності подання декларацій, роз’яснення та публічні закупівлі
10:00
Моніторинг способу життя: з посадовця Держекоінспекції Донеччини можуть стягнути понад 8 млн грн на користь держави
09.09.2025
13:29
Зневіра, інформатаки й увага до влади: як висвітлювали тему корупції українські медіа і соцмережі у другому кварталі 2025 року
09:50
Заява НАЗК щодо окремих результатів моніторингу способу життя та можливого впливу на діяльність Агентства
08.09.2025
16:00
Моніторинг способу життя: з посадовця сервісного центру МВС можуть стягнути у дохід держави 8,6 млн грн
15:41
Конфлікт інтересів: протокол стосовно судді, обґрунтовані висновки стосовно посадовців КМДА та притягнуті до дисциплінарної відповідальності у серпні
14:35
НАЗК розпочало розробку нової Стратегії комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції із залученням ключових стейкхолдерів
10:06
Роз'яснення НАЗК: чому заборонені політичні партії зобов'язані звітувати до НАЗК
05.09.2025
10:18
Два роки роботи Порталу повідомлень викривачів: результати, виклики, перспективи
04.09.2025
17:12
Повні перевірки декларацій: скеровано до суду справу стосовно посадовця Державної регуляторної служби за недостовірне декларування
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua