НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

З початку кампанії декларування технічна підтримка НАЗК опрацювала понад 10 тисяч звернень

19.03.2021
З початку кампанії декларування технічна підтримка НАЗК опрацювала понад 10 тисяч звернень

З 1 січня 2021 року технічна підтримка Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) опрацювала 10 170 звернень суб’єктів декларування.

Якщо у вас виникла технічна помилка під час роботи з Реєстром декларацій, перш ніж звертатися до технічної підтримки ви можете скористатися спеціальною формою на сайті. Форма містить відповіді на поширені питання, із якими звертаються суб’єкти декларування: https://bit.ly/3rSwwWp.

Як правильно надсилати лист із технічних питань?

Якщо після ознайомлення із формою ви все ж не знайшли відповіді на своє питання, потрібно звернутися до технічної допомоги за електронною адресою support@nazk.gov.ua або завдяки спеціальній формі.

Про те, як оформити звернення, щоби швидко отримати відповідь на ваше питання розповідаємо далі:

  • направляйте електронний лист із вашої персональної електронної поштової скриньки;
  • у темі листа зазначайте суть вашого питання;
  • у листі необхідно зазначити ваше ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків та викласти суть питання. За необхідності можна додати до листа скріншоти (зображення екрана) з вашою помилкою;
  • не надсилайте декілька однакових листів з одного технічного питання.
Нагадуємо, що з питаннями щодо декларування ви можете звернутися до операторів Контакт-центру НАЗК +38(044)200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка до п’ятниці з 9:00 до 18:00.

Весь перелік сервісів НАЗК для декларантів можна знайти за посиланням: https://bit.ly/3qPapis.

З початку кампанії декларування технічна підтримка НАЗК опрацювала понад 10 тисяч звернень
З початку кампанії декларування технічна підтримка НАЗК опрацювала понад 10 тисяч звернень

Останні новини

19.04.2024
18:37
Антикорупційна комунікація: представники органів влади обговорили стан виконання Комунікаційної стратегії 
17:56
НАЗК спільно з Вищою школою публічного управління провели навчання для керівників категорії «А»
11:01
НАЗК сприяє місцевій владі Івано-Франківщини в мінімізації корупційних ризиків та розбудові доброчесності
18.04.2024
10:28
Новий функціонал ІСМ ДАП: де шукати статистичні дані про антикорупційну політику 
09:09
Тема корупції – у фокусі інформаційних операцій кремля проти України: результати дослідження дезінформаційних наративів 
09:05
Анонс НАЗК запрошує громадян надати пропозиції до проекту постанови «Про деякі питання створення та функціонування Реєстру прозорості»
17.04.2024
09:30
Українські підприємці переважно не толерують корупцію та позитивно ставляться до викривачів - дані соцдослідження 
16.04.2024
15:45
Конфлікт інтересів: за матеріалами НАЗК мера Кам’янця-Подільського визнано винним
14:29
Що відбувається з вашою декларацією після її подання?
15.04.2024
10:11
Виконання Державної антикорупційної програми за рік: в НАЗК презентовано результати громадського моніторингу 
11.04.2024
17:09
Голова НАЗК та парламентський комітет з антикорупційної політики обговорили виклики та пріоритети у сфері запобігання корупції 
10.04.2024
14:20
Анонс НАЗК і громадськість презентують результати виконання антикорупційних заходів
05.04.2024
09:17
НАЗК у березні розпочало 92 повні перевірки декларацій 
04.04.2024
14:48
Понад 220 політичних партій не подали звіти до НАЗК 
10:25
Конфлікт інтересів: березневі протоколи та судові рішення за матеріалами НАЗК
02.04.2024
12:12
Міноборони та Державний оператор тилу співпрацюватимуть з НАЗК для удосконалення системи оборонних закупівель
10:53
Здійснено моніторинг 376 нормативно-правових актів, виявлено корупційні ризики у п’яти з них: результати антикорупційної експертизи НАЗК за березень
01.04.2024
12:00
Майже 700 тисяч декларацій подано за звітний період 2023 року 
29.03.2024
13:07
Контакт-центр НАЗК працюватиме у ці вихідні: завершується кампанія декларування - 2023 
09:07
Україна та ОЕСР розпочинають роботу над Оглядом з питань доброчесності та боротьби з корупцією
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua