НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Контакт-центр НАЗК опрацював понад 24 тисячі дзвінків від початку своєї роботи

16.12.2020
Контакт-центр НАЗК опрацював понад 24 тисячі дзвінків від початку своєї роботи

2 березня цього року в Національному агентстві з питань запобігання корупції (НАЗК) запрацював контакт-центр. Зателефонувавши на номер +38(044) 200–06–94, кожен суб’єкт декларування може прослухати відповіді на найбільш розповсюджені запитання в автоматичному режимі або з’єднатися з оператором та отримати детальну консультацію про заповнення декларацій і роботу з Реєстром.Від початку роботи до контакт-центру надійшло понад 24 000 дзвінків. Саме стільки вміщує арена «Ворскла» однойменної футбольної команди, що знаходиться в місті Полтава, з якого надійшло найбільше звернень у грудні цього року.

У контакт-центрі підтримуються високі стандарти обслуговування: середній час очікування з’єднання з оператором складає 3 секунди.

У контакт-центрі працюють фахівці, що пройшли спеціальне навчання та мають досвід роботи в інших структурних підрозділах НАЗК.

З якими питаннями найчастіше зверталися декларанти?

Серед найбільш поширених запитань, які надійшли до контакт-центру, наступні:

  1. Як вказати тип права власності на майно, яким ви користуєтеся, якщо власників декілька?
Відповідь: У випадку спільної сумісної власності, яка не передбачає виділення часток: у розділах декларації, де зазначається спільна власність на майно, при додаванні нового об’єкта в полі «Тип права» слід обрати варіант «Спільна сумісна власність». У випадку ж спільної часткової власності, після вибору типу права «Спільна власність» необхідно вказати частку власності у відсотках кожного зі співвласників у відповідному полі «Частка власності», що з’являється у формі декларації. Детальніше: https://bit.ly/2I6w0m9.

  1. Чи потрібно зазначати номери рахунків у щорічній декларації за 2019 рік?
Відповідь: Наразі — ні, проте ця норма почне діяти вже 2021 року. Більше про це можна прочитати тут: https://bit.ly/39Bg1rx.

  1. Як правильно декларувати джерела доходів?
Детально про особливості декларування різних джерел доходів ми розповідаємо в базі знань за посиланням: https://bit.ly/3olcgKW.

Але бувають різні звернення, навіть курйозні. Наприклад, з приводу встановлення лічильників води та газу, скарги на роботу міського транспорту та комунальних служб. Навіть такі звернення не залишаються без уваги: співробітники надають контакти необхідних служб та Урядового контактного центру.

Як можна отримати консультацію контакт-центру?

Консультацію від фахівців НАЗК можна отримати з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 без перерви за номером +38(044)200–06–94.

Крім цього, існує канал зв’язку для суб’єктів декларування, у яких виникли технічні питання (наприклад, необхідність змінити реєстраційний email). Для них передбачена можливість подати запит в електронній формі або за електронною адресою: support@nazk.gov.ua.

Нагадаємо, що інформація щодо заповнення декларацій на постійній основі розміщується в публічному Telegram-каналі НАЗК та на офіційній сторінці Національного агентства у Facebook. Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» щодо заходів фінансового контролю розміщені за посиланням.

Контакт-центр НАЗК опрацював понад 24 тисячі дзвінків від початку своєї роботи
Контакт-центр НАЗК опрацював понад 24 тисячі дзвінків від початку своєї роботи

Останні новини

26.04.2024
18:22
НАЗК та Національна академія СБУ домовились про співпрацю в питаннях запобігання корупції
16:56
НАЗК готове надати максимальну допомогу в розробці чітких критеріїв доброчесності суддів
16:05
В Україні уже 15 Хабів доброчесності за підтримки НАЗК: відкрито ще один на Рівненщині 
23.04.2024
15:52
НАЗК у співпраці з ДБР виявило ознаки незаконного збагачення у посадовця Нацполіції на понад 14 млн грн
09:56
Від формування культури викривання до співпраці з викривачами: НАЗК провело навчання для уповноважених осіб ДПСУ
22.04.2024
18:02
Микола Корнелюк призначений заступником Голови НАЗК
19.04.2024
18:37
Антикорупційна комунікація: представники органів влади обговорили стан виконання Комунікаційної стратегії 
17:56
НАЗК спільно з Вищою школою публічного управління провели навчання для керівників категорії «А»
11:01
НАЗК сприяє місцевій владі Івано-Франківщини в мінімізації корупційних ризиків та розбудові доброчесності
18.04.2024
10:28
Новий функціонал ІСМ ДАП: де шукати статистичні дані про антикорупційну політику 
09:09
Тема корупції – у фокусі інформаційних операцій кремля проти України: результати дослідження дезінформаційних наративів 
09:05
Анонс НАЗК запрошує громадян надати пропозиції до проекту постанови «Про деякі питання створення та функціонування Реєстру прозорості»
17.04.2024
09:30
Українські підприємці переважно не толерують корупцію та позитивно ставляться до викривачів - дані соцдослідження 
16.04.2024
15:45
Конфлікт інтересів: за матеріалами НАЗК мера Кам’янця-Подільського визнано винним
14:29
Що відбувається з вашою декларацією після її подання?
15.04.2024
10:11
Виконання Державної антикорупційної програми за рік: в НАЗК презентовано результати громадського моніторингу 
11.04.2024
17:09
Голова НАЗК та парламентський комітет з антикорупційної політики обговорили виклики та пріоритети у сфері запобігання корупції 
10.04.2024
14:20
Анонс НАЗК і громадськість презентують результати виконання антикорупційних заходів
05.04.2024
09:17
НАЗК у березні розпочало 92 повні перевірки декларацій 
04.04.2024
14:48
Понад 220 політичних партій не подали звіти до НАЗК 
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua