НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

НАЗК внесло 2 приписи щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також направило до суду 2 протоколи

05.07.2019
НАЗК внесло 2 приписи щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також направило до суду 2 протоколи

Національне агентство з питань запобігання корупції внесло 2 приписи про порушення вимог законодавства щодо етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, інших порушень закону та прийняло рішення про направлення до суду 2 протоколів про адмінправопорушення, які стосуються недотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції» щодо врегулювання конфлікту інтересів.

Так, внесено припис Голові Рівненської обласної ради Олександру Данильчуку стосовно директора комунального закладу «Рівненська обласна станція юних туристів» Рівненської обласної ради Ольги Криж, яка не повідомила про наявність у неї потенційного конфлікту інтересів, зумовленого спільною роботою з її чоловіком.

Внесено припис директору Координаційного центру з надання правової допомоги Олексію Бонюку стосовно директора Ізмаїльського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Зосі Славицької, яка передала належні їй корпоративні права з порушеннями вимогами пункту 1 частини третьої статті 36 Закону щодо способу передачі в управління корпоративних прав та вимоги частини п’ятої статті 36 Закону, а саме: не надала нотаріально засвідчену копію укладеного договору управління корпоративними правами та письмово не повідомила Національне агентство в одноденний термін після передачі в управління корпоративних прав.

Нагадуємо, що приписи Національного агентства є обов’язковими до виконання. За невиконання припису керівник органу, підприємства, установи, організації несе відповідальність, передбачену статтею 188-46 КУпАП.

Також складено 2 протоколи стосовно головного державного ревізора-інспектора відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Білоцерківського управління ГУ ДФС у Київській області Людмили Мовчан, яка не повідомила про наявність у неї реального конфлікту інтересів, що виник у зв’язку з проведенням камеральної перевірки декларації платника єдиного податку відносно близької особи (рідного брата) та вчинила дії в умовах такого конфлікту інтересів.

Відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів передбачена частиною першою статті 172-7 КУпАП, а за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах такого конфлікту   інтересів – частиною другою цієї статті.

НАЗК внесло 2 приписи щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також направило до суду 2 протоколи

Останні новини

07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
13:00
НАЗК сприяє впровадженню єдиних підходів до реалізації рекомендацій НАТО у сфері оборонних закупівель
03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua