НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Половина опитаних декларантів оцінюють взаємодію з Реєстром декларацій на найвищий бал — дослідження

12.06.2025

Відділ допомоги клієнтам (Контакт-центр) Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) опрацював дані щорічного опитування користувачів Реєстру декларацій (Реєстр). В опитуванні, яке традиційно проводиться під час кампанії декларування, взяли участь 3367 осіб.

Результати опитування продемонстрували такі тенденції. 

  • Задоволеність роботою Реєстру зростає

50% опитаних декларантів оцінили взаємодію з Реєстром на найвищий бал — 10 із 10, що на 7% більше, ніж торік. 

З початку 2023 року НАЗК вимірює рівень задоволеності користувачів під час їхньої взаємодії з Реєстром. Це показники NPS (Net Promoter Score - Індекс споживчої лояльності) та CSI (Customer Satisfaction Index - Індекс задоволеності клієнтів продуктом). В цьому році  вони складають 66% та 86% відповідно. Вперше за два роки їх значення досягло “золотого стандарту”, що зазвичай використовується в приватному секторі (NPS 60 % +, CSI 85 % +).

  • Реєстр став зручнішим, а технічних помилок виникає все менше 

Цьогоріч 59% користувачів проти 47% у 2024-му змогли заповнити декларацію без труднощів і питань. 71% витратили на заповнення документа не більше кількох годин, в тому числі 39% - до однієї години. 

Абсолютна більшість користувачів (91%) відзначили, що найбільш корисним інструментом під час  заповнення декларації  для них були підказки до полів декларації у самому Реєстрі. Функція “Дані для декларації” отримала 73% схвальних відгуків, а “Автозаповнення” декларанти оцінюють в цілому позитивно, проте зазначають, що вона потребує вдосконалення. Нею скористалися 49% опитаних. 

Дві третини користувачів (63,7%) не стикались з технічними помилками при роботі з Реєстром. Цей показник покращився на 5% порівняно з минулим роком. 

За словами респондентів, рівень задоволеності роботою Реєстру зростає, зокрема, через:

  • спрощення заповнення розділу декларації про банківські установи,
  • доповнення Реєстру новими підказками, описами розділів декларації, посиланнями на відеоінструкції, 
  • “дружній” до користувачів інтерфейс Бази знань НАЗК, 
  • функції “Дані для декларації” та “Автозаповнення”, 
  • врахування клієнтського досвіду та побажань користувачів.

Також респонденти відмітили, що майже всі послуги, надані на різноманітних платформах НАЗК, демонструють зростання корисності порівняно з 2024 роком. Серед клієнтів контакт-центру НАЗК (18% респондентів) 87% отримали корисну для них інформацію. 74%  користувачів (проти 71% минулоріч) скористалися  Базою знань НАЗК, 38% навчальною платформою. Для 42% декларантів стали в пригоді інформаційні повідомлення на сайті НАЗК (минулого року цей показник був на 2% менше). 25% респондентів отримували потрібну інформацію на офіційних сторінках Агентства в соціальних мережах. 

На питання “Чи була корисною допомога уповноваженого з питань запобігання корупції?” 41% респондентів зазначили, що уповноважений їхньої установи допоміг з заповненням декларації, водночас 46% до уповноваженої особи не звертались. На 4% порівняно з минулою кампанією поменшало тих, хто не знає про існування такої особи (з 10% до 6%).

“Клієнтський досвід важко переоцінити. Це надзвичайно корисна інформація, яка дозволяє сформувати об'єктивний погляд на продукт чи послугу, зрозуміти, чим варто пишатись, а що варто покращувати, визначати подальші вектори розвитку. За результатами опитування НАЗК робить детальний аналіз відкритих відповідей, на основі якого відповідальні підрозділи будуть ухвалювати рішення щодо вдосконалення сервісів, розвитку Реєстру декларацій та інших продуктів НАЗК”, - зазначив керівник відділу допомоги клієнтам (контакт-центру) (контакт-центру) Управління формування правових позицій з питань декларування та конфлікту інтересів НАЗК  Євген Семенюта.  

 

Останні новини

05.09.2025
10:18
Два роки роботи Порталу повідомлень викривачів: результати, виклики, перспективи
04.09.2025
17:12
Повні перевірки декларацій: скеровано до суду справу стосовно посадовця Державної регуляторної служби за недостовірне декларування
15:45
Моніторинг способу життя: суд арештував майно посадовиці РДА у Києві - квартиру бізнес-класу та мільйони на рахунках
02.09.2025
14:38
Органи влади виконали майже 46% заходів Державної антикорупційної програми
01.09.2025
17:59
“Від сьогодні лобісти або працюють відкрито й чесно, або не мають права впливати на рішення влади”: Віктор Павлущик про запуск інституту лобіювання
14:15
Реєстр прозорості розпочав роботу: можливості, функції, умови реєстрації
28.08.2025
12:45
Моніторинг способу життя: з поліцейського - очільника відділу боротьби з корупцією можуть стягнути понад 7 млн грн
11:50
Відбудова, публічні закупівлі, земельні відносини, ліси: найвразливіші до корупції сфери на Київщині
27.08.2025
10:13
Несвоєчасне подання декларацій: у 2025 році до НАЗК надійшло 9,5 тис. повідомлень від уповноважених підрозділів
26.08.2025
16:45
Запуск інституту лобіювання: запрошуємо медіа на брифінг
25.08.2025
16:45
Декларування криптовалюти: суми та виявлені порушення
21.08.2025
17:31
НАЗК та Рахункова палата підписали меморандум про співпрацю
10:53
Спецперевірка: роль НАЗК, розбіжності в деклараціях та право на пояснення
20.08.2025
16:45
Цивільна конфіскація: понад 3 млн грн стягнуто в бюджет з посадовця Мін’юсту
15:07
НАЗК презентувало унікальний гайд для викривачів корупції у форматі коміксу
14:29
Експосадовиця Мін’юсту з Хмельниччини не задекларувала 534 тис. дол. США: НАБУ розпочало розслідування за матеріалами НАЗК
14:02
В НАЗК презентували навчально-методичні матеріали про доброчесність для освітян
19.08.2025
13:17
Запрошуємо до публічного громадського обговорення проєкту змін до Порядку проведення повної перевірки декларації
11:15
Понад 130 політичних партій не подали звіти за ІІ квартал 2025 року
18.08.2025
14:29
Моніторинг способу життя: із заступниці міністра захисту довкілля можуть стягнути у дохід держави понад 3 млн грн
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua