НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Половина опитаних декларантів оцінюють взаємодію з Реєстром декларацій на найвищий бал — дослідження

12.06.2025

Відділ допомоги клієнтам (Контакт-центр) Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) опрацював дані щорічного опитування користувачів Реєстру декларацій (Реєстр). В опитуванні, яке традиційно проводиться під час кампанії декларування, взяли участь 3367 осіб.

Результати опитування продемонстрували такі тенденції. 

  • Задоволеність роботою Реєстру зростає

50% опитаних декларантів оцінили взаємодію з Реєстром на найвищий бал — 10 із 10, що на 7% більше, ніж торік. 

З початку 2023 року НАЗК вимірює рівень задоволеності користувачів під час їхньої взаємодії з Реєстром. Це показники NPS (Net Promoter Score - Індекс споживчої лояльності) та CSI (Customer Satisfaction Index - Індекс задоволеності клієнтів продуктом). В цьому році  вони складають 66% та 86% відповідно. Вперше за два роки їх значення досягло “золотого стандарту”, що зазвичай використовується в приватному секторі (NPS 60 % +, CSI 85 % +).

  • Реєстр став зручнішим, а технічних помилок виникає все менше 

Цьогоріч 59% користувачів проти 47% у 2024-му змогли заповнити декларацію без труднощів і питань. 71% витратили на заповнення документа не більше кількох годин, в тому числі 39% - до однієї години. 

Абсолютна більшість користувачів (91%) відзначили, що найбільш корисним інструментом під час  заповнення декларації  для них були підказки до полів декларації у самому Реєстрі. Функція “Дані для декларації” отримала 73% схвальних відгуків, а “Автозаповнення” декларанти оцінюють в цілому позитивно, проте зазначають, що вона потребує вдосконалення. Нею скористалися 49% опитаних. 

Дві третини користувачів (63,7%) не стикались з технічними помилками при роботі з Реєстром. Цей показник покращився на 5% порівняно з минулим роком. 

За словами респондентів, рівень задоволеності роботою Реєстру зростає, зокрема, через:

  • спрощення заповнення розділу декларації про банківські установи,
  • доповнення Реєстру новими підказками, описами розділів декларації, посиланнями на відеоінструкції, 
  • “дружній” до користувачів інтерфейс Бази знань НАЗК, 
  • функції “Дані для декларації” та “Автозаповнення”, 
  • врахування клієнтського досвіду та побажань користувачів.

Також респонденти відмітили, що майже всі послуги, надані на різноманітних платформах НАЗК, демонструють зростання корисності порівняно з 2024 роком. Серед клієнтів контакт-центру НАЗК (18% респондентів) 87% отримали корисну для них інформацію. 74%  користувачів (проти 71% минулоріч) скористалися  Базою знань НАЗК, 38% навчальною платформою. Для 42% декларантів стали в пригоді інформаційні повідомлення на сайті НАЗК (минулого року цей показник був на 2% менше). 25% респондентів отримували потрібну інформацію на офіційних сторінках Агентства в соціальних мережах. 

На питання “Чи була корисною допомога уповноваженого з питань запобігання корупції?” 41% респондентів зазначили, що уповноважений їхньої установи допоміг з заповненням декларації, водночас 46% до уповноваженої особи не звертались. На 4% порівняно з минулою кампанією поменшало тих, хто не знає про існування такої особи (з 10% до 6%).

“Клієнтський досвід важко переоцінити. Це надзвичайно корисна інформація, яка дозволяє сформувати об'єктивний погляд на продукт чи послугу, зрозуміти, чим варто пишатись, а що варто покращувати, визначати подальші вектори розвитку. За результатами опитування НАЗК робить детальний аналіз відкритих відповідей, на основі якого відповідальні підрозділи будуть ухвалювати рішення щодо вдосконалення сервісів, розвитку Реєстру декларацій та інших продуктів НАЗК”, - зазначив керівник відділу допомоги клієнтам (контакт-центру) (контакт-центру) Управління формування правових позицій з питань декларування та конфлікту інтересів НАЗК  Євген Семенюта.  

 

Останні новини

15.08.2025
13:50
НАЗК виявило «прихований» подарунок у експосадовця державного оборонного підприємства від громадянина рф: НПУ повідомило про підозру у недостовірному декларуванні
10:15
Цивільна конфіскація: понад 5,6 млн грн стягнуто в бюджет з ексголови райради Рівненщини
14.08.2025
16:35
Повні перевірки декларацій: податкова зобов’язала дружину посадовця митниці Хмельниччини сплатити 309 тис. грн до бюджету
13.08.2025
17:00
Наше завдання — сформувати культуру доброчесності серед персоналу в секторі оборони: Віктор Павлущик про співпрацю НАЗК та НУОУ
11:10
Задекларовані гроші в подарунок: які порушення виявило НАЗК
12.08.2025
15:06
Розтрата бюджетних коштів на 80 млн грн: в липні правоохоронці розпочали низку проваджень за обґрунтованими висновками НАЗК
11:18
Повні перевірки декларацій: повідомлено про підозру депутатці селищної ради Харківщини за недостовірне декларування
11.08.2025
12:14
Обґрунтовані висновки і приписи: результати НАЗК в сфері конфлікту інтересів за липень
10:48
У НАЗК презентують навчальні матеріали про доброчесність для освітян
08.08.2025
16:52
НАЗК запрошує громадськість до електронних консультацій щодо Порядку здійснення моніторингу дотримання вимог законодавства з питань лобіювання
16:32
Міжнародна підтримка антикорупційних реформ: НАЗК і ОБСЄ обговорили подальшу співпрацю в сфері запобігання корупції
14:54
Повні перевірки декларацій за липень 2025 року: НАЗК виявило порушення на понад 192 млн грн
10:07
Повні перевірки декларацій: визнано винним ексдепутата Сумщини у недекларуванні на понад 7,4 млн грн
07.08.2025
17:52
Бершадському міському голові повідомили про підозру за результатами повної перевірки декларацій НАЗК
16:00
Повні перевірки декларацій: Нацполіція повідомила про підозру експосадовиці Одеської міськради у недостовірному декларуванні на 9,5 млн грн
06.08.2025
18:45
Захист викривачів в армії: Кабмін підтримав законопроєкт
15:30
Моніторинг способу життя: 4,2 млн грн можуть стягнути у дохід держави з родини сумського ексдепутата
15:00
Повні перевірки декларацій: суд визнав винною екскерівницю Дніпропетровської обласної МСЕК у недостовірному декларуванні
05.08.2025
16:21
Повні перевірки декларацій: набуття транспортних засобів за заниженою вартістю
12:47
Розбудова доброчесності у школах та університетах: команда НАЗК відвідала Миколаївщину
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua