НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Звільнення з публічної служби: у яких випадках не потрібно подавати декларацію?

24.05.2021
Звільнення з публічної служби: у яких випадках не потрібно подавати декларацію?

Якщо ви вирішили завершити роботу на публічній службі, то загалом вам потрібно подати 2 типи декларації — “перед звільненням” та “після звільнення”.

Декларацію “перед звільненням” потрібно подати впродовж 20 робочих днів з дня звільнення. Вона охоплюватиме період, який не був охоплений деклараціями, які суб’єкт декларування подавав раніше. 

Декларацію “після звільнення” потрібно подати на наступний рік після звільнення у період кампанії декларування. Тобто з 1 січня по 31 березня наступного року після звільнення.

Національне агентство з питань запобігання корупції розуміє, що подання двох декларацій може бути обтяжливим для суб’єктів декларування. Однак, це вимога Закону. Адже лише за умови таких заходів можливо виявити тих окремих осіб, які використали свої посади у власних інтересах, а не на користь держави.

У яких випадках декларації типів “перед звільненням” та “після звільнення” не потрібно подавати?

  1. Якщо до 1 квітня наступного року після звільнення з посади суб’єкт декларування знов розпочинає діяльність на публічній службі,  то він подає щорічну декларацію за минулий рік. В такому випадку декларацію “після звільнення” подавати не потрібно.
  2. Якщо особа перестає бути суб’єктом декларування (наприклад, згідно зі змінами, внесеними до закону, чи у зв’язку зі зміною статусу юридичної особи публічного права на юридичну особу приватного права) декларації подавати не потрібно. Адже в цих випадках особа втрачає статус суб’єкта декларування, і вимоги фінансового контролю більше не поширюються на неї. Наприклад, у період з 18.10.2019 по 24.10.2020 помічники суддів були суб’єктами декларування та мали обов’язок подати декларації. 24.10.2020 набув чинності Закон України № 912-ІХ «Про розвідку», яким їх виключено з числа таких суб’єктів. Отже, з 24.10.2020 помічники суддів, а також особи, які звільнилися з цієї посади, не зобов’язані подавати декларації будь-якого типу.
  3. Якщо публічний службовець був переведений на іншу посаду державної служби/став переможцем конкурсу та звільнився з роботи і був прийнятий в інший орган протягом 20 робочих днів декларації “перед звільненням” та “після звільнення” не подаються. 
  4. У разі, якщо особа обіймала одночасно дві посади, що зумовлювали обов’язок подавати декларацію, але протягом року вона звільнилася або іншим чином припинила перебувати на одній із таких посад, декларації “перед звільненням” та “після звільнення” не подаються (оскільки особа продовжує виконувати діяльність, пов'язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування або прирівняну Законом до неї діяльність). 
 

Докладніше про типи декларацій можна прочитати за посиланням: https://bit.ly/3wjumBe

Звільнення з публічної служби: у яких випадках не потрібно подавати декларацію?
Звільнення з публічної служби: у яких випадках не потрібно подавати декларацію?

Останні новини

27.06.2025
16:00
Моніторинг способу життя: ексзаступник Голови Вищого господарського суду України підозрюється в незаконному збагаченні
14:52
Уряд, НАЗК та органи–виконавці обговорили прогрес і виклики імплементації Державної антикорупційної програми до кінця 2025 року
26.06.2025
16:23
Повні перевірки декларацій: скеровано до суду обвинувальний акт щодо посадовиці Держгеокадастру у Київській області
14:39
Повні перевірки декларацій: ексзаступнику мера Дніпра повідомлено про підозру в незаконному збагаченні та недостовірному декларуванні
25.06.2025
17:24
Повні перевірки декларацій: колишнього депутата селищної ради на Сумщині притягнуто до кримінальної відповідальності за брехню в декларації
15:30
НАЗК спільно з ОЕСР провели двосторонні консультації із залученням понад 40 державних інституцій в межах п'ятого раунду моніторингу України
24.06.2025
11:30
Цивільна конфіскація: ВАКС за матеріалами НАЗК стягнув на користь держави понад 8,5 млн грн з подружжя митників та їхнього сина - посадовця райради
23.06.2025
19:00
7,8 млн грн стягнуть в дохід держави з харківського поліцейського за матеріалами НАЗК: рішення апеляційної палати ВАКС
13:44
Як НАЗК захищає викривачів: Законодавчі гарантії та практика
20.06.2025
16:10
Моніторинг способу життя: СБУ та Офіс Генпрокурора скерували до суду обвинувальний акт стосовно воєнкома з Бучі щодо незаконного збагачення на понад 21 млн грн
10:03
Розміщення споруд електронних комунікацій і вирубки на особливо цінних землях: рекомендації НАЗК запобігли корупційним зловживанням
19.06.2025
16:15
НАЗК оголосило добір на три вакансії: у сферах антикорполітики, фінансування та звітності політичних партій, HR
11:34
Муніципальні партнерства - драйвер прозорої відбудови та євроінтеграції - заступник Голови НАЗК
18.06.2025
17:45
Задекларовану готівку перевірити можливо: розслідування, підозри, вирок за матеріалами НАЗК
10:10
Міносвіти затвердило методичні рекомендації із розбудови доброчесності в закладах вищої освіти
17.06.2025
13:59
Заступник Голови НАЗК на Брюссельському форумі спростував дезінформаційні наративи про корупцію в Україні
16.06.2025
11:38
Становлення інституту лобіювання: законодавчі зміни спростять процедури для бізнесу і відтермінують застосування санкцій
13.06.2025
17:01
Мінекономіки на основі рекомендацій НАЗК усунуло корупційні ризики в регулюванні питань надання грантів бізнесу
12.06.2025
17:45
Повні перевірки декларацій за травень: НАЗК виявило порушення на майже 518 млн грн
16:52
Секторальний аналіз корупційних ризиків як основа майбутніх реформ: результати засідання Керівного комітету швейцарсько-українського проєкту «Надання підтримки України в боротьбі з корупцією та поверненні активів»
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua