НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Законопроєкт, яким пропонується врегулювати оцінювання суддів, містить корупціогенні фактори — антикорупційна експертиза НАЗК

26.03.2021
Законопроєкт, яким пропонується врегулювати оцінювання суддів, містить корупціогенні фактори — антикорупційна експертиза НАЗК

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) провело антикорупційну експертизу проєкту Закону № 4505 “Про внесення змін до Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та деяких інших Законів України щодо відсторонення від здійснення правосуддя суддів”.

За результатами антикорупційної експертизи законопроєкту НАЗК виявило такі корупціогенні фактори:

1) призначення кандидата на посаду судді без рекомендації Вищої кваліфікаційної комісії фактично звільняє окремих суддів від проходження кваліфікаційного оцінювання. 

Так само з'являються невиправдані переваги для суддів, строк повноважень яких уже закінчився, оскільки вони можуть бути призначені без проведення конкурсу. 

2) повторне оцінювання для тих суддів, щодо  яких ВККС вже внесло подання до Вищої ради правосуддя щодо їхнього звільнення, наділяє ВРП дискреційними повноваженнями. Це знецінює рішення ВККС та створює умови для безпідставного проведення повторного оцінювання.

НАЗК повідомило про результати експертизи комітети Верховної Ради з питань правової політики та з питань антикорупційної політики. 

Ознайомитися з результатами антикорупційної експертизи можна за посиланням.

 

Законопроєкт, яким пропонується врегулювати оцінювання суддів, містить корупціогенні фактори — антикорупційна експертиза НАЗК

Останні новини

27.03.2024
18:59
Посилення співпраці з ЄС на різних треках: Голова НАЗК провів зустрічі з представниками Єврокомісії
15:51
Розвиток інституту викривання: як законодавчо врегулювати статус викривача у кримінальному процесі? 
26.03.2024
18:51
Україна стане першою країною не членом ОЕСР, яка долучиться до ініціативи «Індикатори публічної доброчесності»
25.03.2024
17:33
НАЗК нагадує про завершення кампанії звітування для парламентських партій за 2020–2023 роки та інших партій за IV квартал 2023 року 
13:03
Розбудова інституту викривання, оцінка корупційних ризиків та просвітницька робота - пріоритети співпраці НАЗК з Управлінням ООН з наркотиків та злочинності 
10:00
НАЗК братиме участь у розробці рекомендацій щодо покращення системи оборонних закупівель в межах робочої групи України та НАТО
22.03.2024
19:50
НАЗК передає МРГ з санкційної політики інформацію з реєстру “Міжнародні спонсори війни”, інші реєстри потребують унормування - позиція НАЗК
18:01
Голова НАЗК обговорив з членами Громадської ради подальші кроки у розбудові незалежної антикорупційної інституції 
12:47
НАЗК та IFES в Україні продовжать співпрацю у сфері протидії політичній корупції
11:26
НАЗК запрошує до обговорення звіту про судову практику притягнення до кримінальної відповідальності за корупцію 
21.03.2024
19:20
До уваги користувачів навчальної платформи НАЗК! 
18:19
Показники сприйняття і досвіду корупції дещо покращилися у порівнянні з довоєнним рівнем: НАЗК презентувало дослідження за 2023 рік 
16:38
НАЗК та Антикорупційна ініціатива ЄС планують розширити співпрацю
13:36
НАЗК виявило ознаки незаконного збагачення у колишнього співробітника Нацполіції на понад 12 млн грн
12:33
НАЗК починає співпрацю з новим американсько-британським антикорупційним проектом Pro-Integrity
12:11
НАЗК і ДБР виявили ознаки незаконного збагачення у посадовця ЗСУ на майже 58 млн грн
09:27
Правила декларування підприємницької діяльності як ФОП
20.03.2024
18:05
Реєстр декларацій не працюватиме 20 березня з 22:30 до 23:30: технічні роботи
19.03.2024
12:06
Облігації внутрішньої державної позики України та операції з ними: як декларувати?
10:06
НАЗК підключило Київську міську державну адміністрацію до Порталу викривачів
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua