Протягом двох днів понад 30 очільників державних організацій дізнавалися більше про роль керівника в побудові доброчесного середовища під час навчання в Національному агентстві з питань запобігання корупції (НАЗК).
Експерти НАЗК та запрошені спікери поділились власним досвідом трансформації організацій, розповіли про природу корупції та побудову комунікаційних стратегій. Особливо корисним для керівників стали тренінги з підготовки антикорупційної програми та взаємодії зі стейкхолдерами, впровадження внутрішніх контролю та аудиту як інструментів побудови доброчесної та ефективної організації.
«Саме від керівників залежить розбудова доброчесної та ефективної організацій. «Кожен керівник на публічній службі, який збирає навколо себе потужну команду та задає тон, є рушійною силою для змін та розвитку держави. Ви можете усувати причини корупції, а не тільки боротися з наслідками. Не просто говорити про важливість доброчесності, а й демонструвати її власними діями», - наголосив Голова НАЗК Віктор Павлущик.
«Для нас важливо формувати доброчесний імідж органів влади. Ми розробили Комунікаційну стратегію просування доброчесності на публічній службі. Також триває робота над практичним посібником з дилемами в контексті доброчесності, приміром, чи тотожні поняття “доброчесності” та “добросовісності”. Цьому ж питанню буде приділено увагу й під час другого етапу проєкту «Школа підготовки стратегів», - зазначила Голова НАДС Наталія Алюшина.
Підвищення знань керівників та постійне вдосконалення, а можливо й впровадження з нуля, систем комплаєнсу та запобігання корупції є важливим для мінімізації корупційних ризиків, зростання довіри до організації, покращення ефективності діяльності й підвищення рівня етичної культури.
Короткострокову програму підвищення кваліфікації організували та провели команди Офісу доброчесності НАЗК та Вищої школи публічного управління за підтримки проєкту продовження підтримки комплексної реформи державного управління в Україні EU 4 PAR, що фінансується ЄС та за підтримки Уряду України у реалізації Стратегії реформування державного управління.